התקנת מקטין לחץ ומסנן דירה בברז הראשי של המים, בנוסף הורדת מסנן פגום מהדוד שמש.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו. הגיע בזמן ועשה את העבודה בזמן קצר, המחיר היה בסדר מבחינתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברי ויינשטיין, חיפה.
משוב: 22/09/2021
תיאור השירות:
התקנת ברז מים למדיח מקרר ותמי 4.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלה דיין, טירת כרמל.
משוב: 09/08/2021
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה במטבח שכללו חיבור ברז והכנה לתמי 4.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הגיע בזמן והיה גמיש איתי מבחינת הזמנים. נתן שירות טוב ובאמת היה בסדר גמור. אין לי טענות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירן שבלי , זכרון יעקב.
משוב: 04/07/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלה של פילטר המים בבית.
חוות דעת:
הוא שיחק אותה. לא היו לי מים בבית בגלל פיצוץ של הפילטר, זה היה יום שבת והתקשרתי באופן דחוף. הוא ענה והסביר לי איך לפתור את הבעיה, מה לקנות כדי להחליף וגם אמר כמה זה יעלה לי. נתן עצה טובה ולא מסובכת, היה מאוד נחמד וסבלני.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מ. ג. לוד.
משוב: 08/05/2022
תיאור השירות:
התקנה של מסנן מים בכניסה לדירה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 706 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.