שחר היה נהדר, מצא את הפתרון המתאים ביותר לסיטואציה בדירה שלי, עבד בצורה מקצועית ובסוף נתן מחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית אהרון, באר שבע.
משוב: 03/07/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ביוב במטבח.
חוות דעת:
שחר היה על הכיפאק, הוא הגיע בזמן וטיפל בסתימה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני שוויצר, באר שבע.
משוב: 30/04/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
שחר היה עשר, מעולה! היה מאוד מקצועי, ידע בדיוק מה לעשות, נחמד וסימפתי ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני ט. מודיעין.
משוב: 22/10/2025
תיאור השירות:
התקנת מושב אסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השירות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גליה רוזנברג, רמת גן.
משוב: 22/10/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה עם פומפה מיוחדת.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע מהר, ניסה לפתור את הסתימה בלי לפרק את האסלה והצליח. היה מאד יעיל ונחמד. בא עם ציוד מתאים והיה מקצועי מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא תדהר, ראשון לציון.
משוב: 21/10/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ראשי.
חוות דעת:
המחיר היה קצת גבוה, היה בסדר! בסך הכל הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
בן שופן, גבעתיים.
משוב: 21/10/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
שחר היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון טלעד, תל אביב.
משוב: 21/10/2025
תיאור השירות:
החלפת מערכת מצוף מונובלוק.
חוות דעת:
מאוד נהניתי מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סמדר מ. תל אביב.
משוב: 21/10/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
ממש אין מילים! הוא הגיע בזמנים, עבד בצורה נקייה ומסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2363 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.