היה אדיב מאד, הגיע עוד באותו יום. למרות שהיה יכול להחליף מנגנון במחיר גבוה, הסתפק בניקוי אבנית בלבד ופתר את הבעיה מבלי לגבות מחיר גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
לימור קואינוב, רמת גן.
משוב: 27/10/2024
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
שחר מקצועי ואדיב, נתן לנו מידע כמו שצריך, ענה על כל השאלות והיה שקוף לכל אורך התהליך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אתי מונד, תל אביב.
אשרור: 02/08/2024
משוב: 18/12/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת מצוף בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
שחר נתן שירות מעולה. הוא הגיע ישר, עשה עבודה טובה והיה נעים ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר מ. תל אביב.
משוב: 17/07/2024
תיאור השירות:
בדיקת נזילה באסלה סמויה והחלפת אטם.
חוות דעת:
הגיע מעכשיו לעכשיו, אבחן את התקלה שיצרה את הנזילה ותיקן במחיר זול ממה שהעריך בטלפון. אמין ומקצועי, מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג׳סי חרמון, תל אביב.
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה והחלפת שני ברזים בכיור מטבח ושירותים.
חוות דעת:
השירות היה ממש מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל דוד, רמת גן.
משוב: 05/09/2023
תיאור השירות:
תיקון מצוף בניאגרה סמויה דולפת.
חוות דעת:
היה טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה תבור, הוד השרון.
אשרור: 13/08/2023
משוב: 13/06/2023
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
שחר עשה עבודה מצוינת, הוא אחראי ואם אני אצטרך אני אקח אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי עדן, הרצליה.
משוב: 29/06/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה.
חוות דעת:
שירותי ומקצועי. הבעיה נפתרה טרם הגעתו, אך הוא ייעץ והסביר לי איך לטפל במידה ויקרה שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דודי אבידר, רמת גן.
משוב: 19/04/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
שחר הגיע אליי בעקבות טענה שלי לנזילה בניאגרה הסמויה בעקבות רעשים של מים מתוך הניאגרה. הגיע עם חיוך וישר החל במלאכה. לאחר שהבין שאין כלל נזילה שנראית לעין ומדובר פשוט בבלאי, הכיוון אותי לחברה, יצר עימם קשר ודאג שאקבל מהם את השירות הטוב ביותר ואכן היה כך. ובנוסף יצר עימי קשר לוודא שטופלה התקלה, אז שחר תודה. כמובן היה מקצועי, אמין ואדם נדיר, כן ירבו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2228 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.