שחר היה מדהים! הוא הגיע פעם ראשונה עבור עלות ביקור ואז הוא ראה שזו בעיה מסובכת אז הוא לא לקח תשלום. הזמנתי אותו שוב לתיקון, הוא הצליח לתקן למרות שהמצב קשה, עשה מה שיכל והיה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליזה ש. רמת גן.
אשרור: 29/06/2023
משוב: 29/03/2023
תיאור השירות:
החלפת וחיבור צנרת בכיור כפול במטבח.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת והיה מעולה, אני אזמין אותו שוב בהמשך כי הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זהר ד. תל אביב.
אשרור: 14/05/2023
משוב: 14/03/2023
תיאור השירות:
החלפת צנרת ביוב ראשית בבניין.
חוות דעת:
שחר אלוף העולם! הוא היה מקצועי, אדיב ושירותי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זאב ש. תל אביב.
משוב: 11/09/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימות, החלפת צנרת.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב ג. פתח תקווה.
משוב: 21/08/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת צנרת בכיור מטבח ומצוף בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנה מונק, תל אביב.
משוב: 30/06/2022
תיאור השירות:
התקנת ניאגרה, החלפת צנרת מים ותיקון לחץ מים בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, נחמד, הגיע מהר והיה הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגית קפלו, ראשון לציון.
משוב: 13/06/2022
תיאור השירות:
החלפת צנרת בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאו ג. גבעתיים.
משוב: 10/03/2022
תיאור השירות:
החלפה של ברזים וחלקי צנרת.
חוות דעת:
הוא לקח אחריות, החזיר חלק מהכסף לשביעות רצוננו במסגרת גישור.
שחר איש מקצוע מעולה, בא בזמן שקבענו, נתן שירות מעולה, עם חיוך וסבר פנים יפות. יופי של איש מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2228 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.