שחר התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
מוטי אלה ואלון, שוהם.
משוב: 08/11/2022
תיאור השירות:
תיקון של ראש מקלחת לנתמכת סעד בהתנדבות.
חוות דעת:
היא אמרה שהוא עשה עבודה ממש טובה, הוא בן אדם עם המון רצון לעזור ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי שחר
שירות זה נעשה עבור עמותת אלה ואלון.
ניר פ. שוהם.
משוב: 24/10/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
שחר התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
מוטי אלה ואלון, שוהם.
משוב: 21/06/2022
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז אמבטיה בהתנדבות עבור קשישה ניצולת שואה.
חוות דעת:
נענה באופן מאוד מהיר והגיע תוך כמה שעות, טיפל בבעיה באופן מקצועי ולמרות שהצינור היה תקין החליף אותו כי הקשישה אמרה שהוא מפריע לה, חוץ מזה תיקן דברים קטנים שלא קשורים לעבודה, הראה רצון ואכפתיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי שחר
שירות זה נעשה עבור עמותת אלה ואלון.
דרור רוזנברג, שוהם.
משוב: 12/08/2021
חוות דעת:
הכל היה פשוט עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוי דויטש, שוהם.
משוב: 08/06/2021
תיאור השירות:
תיקון ניארגרה סמיה כולל החלפת חלקים.
חוות דעת:
היה נהדר, הוא השיג את כל החלקים שהייתי צריך, היחס והמחיר בסדר והעמידה בזמנים טובה. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי חימיניס, רמת השרון.
משוב: 29/05/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
שחר היה ממש אחלה ומחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
יחס
9
9
כללי
שירה נ. לוד.
משוב: 27/05/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל ענבר, מודיעין.
אשרור: 26/05/2025
משוב: 19/12/2024
תיאור השירות:
פירוק שני ברזים ישנים והחלפתם בחדשים, במטבח ובכיור שירותים.
חוות דעת:
הגיע בזמן שקבענו אחרי שביקש טלפונית להקדים ונענה בחיוב. שחר מאוד נחמד ואדיב עם גישה חיובית לעבודתו ובאופן כללי. איש שיחה מעניין תוך כדי עבודה והעבודה נעשתה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי טל, גבעתיים.
אשרור: 25/05/2025
משוב: 25/03/2025
תיאור השירות:
החלפת צינורות ברז.
חוות דעת:
תיקון מקצועי, שירות אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2217 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.