פתיחת סתימה בקו הראשי של הבניין שהציפה את חדר האמבטיה הפרטי.
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאה לק, תל אביב.
משוב: 05/08/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז בבניין משותף מתוך הדירה.
חוות דעת:
מענה מהיר, הקדים ביחס להגעתו המתוכננת כשהבין את הלחץ. צינור ניקוז משותף כשמעלי דירות ללא דייר בנמצא אך כנראה עם מכונת כביסה פועלת שהמשיכה להזרים מים לניקוז שגלש אצלי. הוא הבין את מהות הבעיה, עלה עם המכשיר המתאים וסיים את העבודה במהירות. להערכתי המחיר היה גבוה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד כץ, רמת גן.
משוב: 28/02/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרזב פנימי בבניין בעזרת פומפה.
חוות דעת:
הוא בחור מאוד נחמד, הגיע מעכשיו לעכשיו עם אבא שלו, היה אדיב והסביר מה הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתמר גופרשטיין, תל אביב.
משוב: 26/02/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח ובקו ראשי בבניין.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! התרשמתי מהמקצועיות ומזה שהוא לא וויתר עד שמצא פתרון. המחיר היה יקר בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר אסולין, תל אביב.
משוב: 19/09/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבניין.
חוות דעת:
היה עשר! הייתי מרוצה מהשירות! עמד בזמנים הגיע מיד אחרי הקריאה, מקצועי ביותר, סיים מהר והשאיר מקום נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאי מ. קיסריה.
משוב: 31/08/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור מרכזי של בניין.
חוות דעת:
שחר בן אדם מדהים! הוא עובד מכל הלב, שירות מצוין ואין דברים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל אנגל, גבעתיים.
אשרור: 20/04/2023
משוב: 19/02/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימת ביוב בבניין משותף.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיון דרורי, עמיקם.
משוב: 14/04/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניין.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס ס. רמת גן.
משוב: 19/03/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים ובקו מרכזי של הבניין.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהשירות, מהטיפול של הבעיה ומהמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומרי נחום, תל אביב.
משוב: 05/03/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בחצר אחורית בבניין.
חוות דעת:
הכול היה פיקס, מטפל בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2236 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.