הוא היה בסדר, עשה את העבודה. אין לי יותר מידי תלונות חוץ מזה שהמחיר היה יקר בעיניי ביחס לזמן שהעבודה דרשה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אריאל ענבר, מודיעין.
אשרור: 20/06/2025
משוב: 19/12/2024
תיאור השירות:
פירוק שני ברזים ישנים והחלפתם בחדשים, במטבח ובכיור שירותים.
חוות דעת:
הגיע בזמן שקבענו אחרי שביקש טלפונית להקדים ונענה בחיוב. שחר מאוד נחמד ואדיב עם גישה חיובית לעבודתו ובאופן כללי. איש שיחה מעניין תוך כדי עבודה והעבודה נעשתה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית גדול, ירושלים.
משוב: 12/06/2025
תיאור השירות:
הידוק צינור מתחת לכיור במטבח והחלפת גומייה בעקבות דליפה.
חוות דעת:
שחר היה על הכיפאק, הגיע מתי שאמר שיגיע והיה פייר. הוא בא פעם אחת תיקן אבל לא היה בטוח אם צריך להחליף גומייה ואחרי שהוא הלך עדיין הייתה דליפה. דיברתי איתו, והוא חזר באותו היום ותיקן. בסופו של דבר אני מרוצה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדי וס, חיפה.
אשרור: 12/05/2025
משוב: 11/03/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז קטן מתחת לכיור לסגירת המים.
חוות דעת:
היה טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארקדי ק. ראשון לציון.
משוב: 11/05/2025
תיאור השירות:
החלפת ברזי ניל בכיור ופרוק ברז בכיור.
חוות דעת:
זמינות גבוהה. עבודה איכותית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיו פ. רמת גן.
אשרור: 11/05/2025
משוב: 09/02/2025
תיאור השירות:
תיקון סיפון בכיור.
חוות דעת:
שחר היה אחלה, הוא הגיע מרגע לרגע, פתר את הבעיה כמו שצריך, הודה שהבעיה הייתה פשוטה יותר ממה שהוא חשב, המחיר שגבה היה הוגן בעיניי, אין תלונות, אם אצטרך אתקשר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני כהן, תל אביב.
משוב: 04/05/2025
תיאור השירות:
פתיחת שתי סתימות: כיור מטבח וכיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
עמית הר-מור, ידידיה.
אשרור: 21/04/2025
משוב: 19/02/2025
תיאור השירות:
החלפה של סיפון בשני כיורים.
חוות דעת:
שחר היה מאוד אדיב, סבלני וזמין. למרות שהבעיה שלי לא הייתה דחופה, הוא הגיע כבר למחרת בבוקר. הוא הסביר מה מקור הבעיה ואיך הוא מתכוון לפתור אותה ותוך רבע שעה בערך כבר היינו אחרי. ממש תענוג לעבוד עם בעל מקצוע שכזה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הילה א. תל אביב.
משוב: 20/04/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה קשה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל א. הרצליה.
משוב: 07/04/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשתי ניאגרות ותיקון נזילה בצינור מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2236 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.