פירוק שני ברזים ישנים והחלפתם בחדשים, במטבח ובכיור שירותים.
חוות דעת:
הגיע בזמן שקבענו אחרי שביקש טלפונית להקדים ונענה בחיוב. שחר מאוד נחמד ואדיב עם גישה חיובית לעבודתו ובאופן כללי. איש שיחה מעניין תוך כדי עבודה והעבודה נעשתה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל טאובר, תל אביב.
משוב: 05/06/2025
תיאור השירות:
החלפת ברזים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אתי י. רמת גן.
אשרור: 04/06/2025
משוב: 02/04/2025
תיאור השירות:
תיקון צינור של ברז.
חוות דעת:
היה מצוין! הכול היה מאוד לעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביטל גרושקובסקי, מזכרת בתיה.
אשרור: 31/05/2025
משוב: 31/03/2025
תיאור השירות:
החלפת ברזים והגברת לחץ מים.
חוות דעת:
הזמנתי כדי להחליף את הברזים בדוש ולהגביר לחץ מים (עם דגש על הגברת הלחץ). הוא עשה ניקוי לצנרת מחלודה, לא היה מאוד מלוכלך והלחץ מים השתפר בממש מעט; האמת שאני לא בטוח שאני מרגיש את השינוי. הוא אמר שמשאבה לא כדאי לשים כי הצנרת שלי עלולה להינזק ושזה מה שאפשר לעשות. כמובן שאני מבין שלא תמיד אפשר לשפר לחץ, אבל קיוויתי ליותר.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
10
יחס
8
7
כללי
רועי טל, גבעתיים.
אשרור: 25/05/2025
משוב: 25/03/2025
תיאור השירות:
החלפת צינורות ברז.
חוות דעת:
תיקון מקצועי, שירות אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלית לוי, תל אביב.
משוב: 19/05/2025
תיאור השירות:
החלפת חלק בברז אינטרפוץ.
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדי וס, חיפה.
אשרור: 12/05/2025
משוב: 11/03/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז קטן מתחת לכיור לסגירת המים.
חוות דעת:
היה טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארקדי ק. ראשון לציון.
משוב: 11/05/2025
תיאור השירות:
החלפת ברזי ניל בכיור ופרוק ברז בכיור.
חוות דעת:
זמינות גבוהה. עבודה איכותית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תום גריי, גדרה.
משוב: 28/04/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון ברז שירותים.
חוות דעת:
הוא שירותי, עזר לי לפתור את הבעיה. היה לו קול כריזמטי, אחלה בחור.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אור א. גבעתיים.
אשרור: 08/04/2025
משוב: 05/01/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז למכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא ממש טוב, שירותי ובעיניי המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2236 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.