מגיע לו תואר בשרות! איזה שרות ואכפתיות, התקשרתי ליואב שיבוא לתקן לי בית מנורה שלא עבד והוא אמר שלא צריך אותו, הסביר בטלפון איך לתקן ולהחליף את הסוג של הבית מנורה והנורה, הוא ממש סוג של קוסם!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אורית אפרת, פתח תקווה.
אשרור: 23/08/2020
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
התקנת מנורה במטבח וייעוץ לגבי תאורה במסדרון.
חוות דעת:
היה מעולה, מאוד מקצועי, הגיע בזמן, אדיב, נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל שחור, הרצליה.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
התקנת שקע חשמלי למזגן, החלפת מנורות לשני חדרים וייעוץ בנוגע לחשמל בדירה.
חוות דעת:
היה 10! הוא עובד מקצועי ורציני. הוא הגיע בזמן והסביר לי כל דבר שהוא עשה לאורך כל העבודה. עבד בצורה נקיה. אני מרוצה בהחלט וממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוריה ואלק, פתח תקווה.
משוב: 15/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לקצר בעקבות מכשיר חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עזר לי עם מכשיר כלשהו שהיה ממש מסוכן, היה מאוד נחמד ועזר לי לפתור את הבעיה דרך הטלפון ללא עלות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אהרון קצב, פתח תקווה.
אשרור: 23/11/2018
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לבדיקת הארקה.
חוות דעת:
נתן לי ייעוץ בטלפון ופתר לי את הבעיה בלי לקחת כסף. ממש איש מקסים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
ישראל ניסים, רמת גן.
משוב: 10/10/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלה בחשמל.
חוות דעת:
פנינו אליו בשישי, הוא לא יכל להגיע אבל הדריך אותנו לעשות אלימינציה בפקקים של החשמל וכך הצלחנו לבודד את הבעיה והיה לנו חשמל.
התרשמתי ממנו לטובה, הוא בחור נהדר ובא לנו כמו מלאך.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אלון אופמן , פתח תקווה.
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
הייתה לי תקלה קפץ לך הפחת של החשמל התקשרתי אליו והוא אמר לי שזאת סתם עבודת נמלים ושצריך לבדוק בלוח איזה חלק מקפיץ. באמת עשיתי מה שהוא אמר לי ופתרתי את הבעיה בעזרת הייעוץ שלו. הוא חסך לי את התשלום ואת ביקור של בעל מקצוע.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דורי לוי, פתח תקווה.
משוב: 11/04/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפני בנוגע לקצר בבית.
חוות דעת:
איש אדיר, מקסים ומאוד שירותי. הסברתי לו את הבעיה, הנחה אותי מה לעשות ופתר את הבעיה. התרשמתי מהסבלנות והמקצועיות שלו שהפגין בשיחה הזאת. הוא 10 מכל הבחינות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אסתר בנימיני, גבעת שמואל.
משוב: 12/03/2018
תיאור השירות:
יעוץ בנוגע לקצר חשמלי בדירה.
חוות דעת:
היה עשר! החשמל כל הזמן קיצר, הוא הגיע ובדק, אמר לי שיש יותר מידי מפצלים ושזה כנראה מה שגורם לבעיה. הפתרון היה להפחית את כמות המפצלים. הוא בסדר גמור, רק נתן לי יעוץ ולא לקח תשלום על הביקור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 903 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2027
אודות
יואב החל את דרכו בתחום החשמל בתור שכיר, ולמד את התחום בצורה מקצועית תוך כדי עבודה. "הייתי עובד עם שיפוצניקים ולאט לאט התקדמתי בתחום, כל פעם למדתי עוד דבר ועוד חלק מעבודת החשמל. אני מאוד אוהב את העבודה שלי ואת מה שאני עושה, אני אוהב לתת שירות ולפגוש אנשים. האמת היא שאני לא מצליח לראות את עצמי בשום תחום אחר".
יואב נשוי ואב לשלושה. כשהוא לא בעבודה כנראה תוכלו למצוא אותו מבלה בקריאה או עוסק בספורט.
אחד הדברים שמייחדים את יואב בעבודה זה הדייקנות והעמידה בזמנים. "לפעמים אני קובע עם לקוח בשעה תשע, ובתשע אפס אפס אני דופק אצלו בדלת. זה תמיד מפתיע את הלקוחות", הוא צוחק.
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך לעסוק בתחום שיעניין אותי, ולהמשיך ליהנות ממה שאני עושה. ובעיקר הבריאות, זה הכי חשוב".
יואב הגיע לתחום החשמלאות לפני כ-40 שנה, ולאחר כעשר שנים פתח את העסק המתמחה בפתרונות חשמל שונים לבית.
מה שמאתגר את יואב זה להצליח לפתור לכל אחד מהלקוחות שלו את הבעיה בצורה המתאימה ביותר. "האתגר שלי זה להגיע ללקוח הביתה, למצוא את הבעיה ולעזור לו בכל מה שצריך. זה לא תמיד פשוט, אבל אני נהנה מזה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.