התקנת 2 מפזרי חום לאמבט, תיקונים שונים בשקעי חשמל.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
היה מצוין, ענה מהר, הגיע מהר וביצע את כל המשימות במקצועיות ובשירותיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר בר און, קרית אונו.
אשרור: 26/02/2023
משוב: 27/03/2022
תיאור השירות:
תיקון קצר בתאורת גינה והחלפת מפסק לתנור אמבטיה.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה מאד במחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נורית ל. פתח תקווה.
אשרור: 09/05/2022
משוב: 10/01/2022
תיאור השירות:
תיקון שקעים וחוטים שנשרפו.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי דוד, קרית אונו.
אשרור: 23/02/2022
משוב: 19/12/2021
תיאור השירות:
תיקון נקודת מאור.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לורה אדלר, פתח תקווה.
משוב: 12/01/2022
תיאור השירות:
תיקון מתג של דוד וגוף תאורה בחדר השינה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר ונתן את כל המסמכים הנדרשים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דפנה ברקאי, רמת גן.
משוב: 02/01/2022
תיאור השירות:
תיקון קצר באחד מנקודות החשמל בבית.
חוות דעת:
הוא היה עשר! הוא טיפל בבעיה כמו שצריך והוא לקח מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 903 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2027
אודות
יואב החל את דרכו בתחום החשמל בתור שכיר, ולמד את התחום בצורה מקצועית תוך כדי עבודה. "הייתי עובד עם שיפוצניקים ולאט לאט התקדמתי בתחום, כל פעם למדתי עוד דבר ועוד חלק מעבודת החשמל. אני מאוד אוהב את העבודה שלי ואת מה שאני עושה, אני אוהב לתת שירות ולפגוש אנשים. האמת היא שאני לא מצליח לראות את עצמי בשום תחום אחר".
יואב נשוי ואב לשלושה. כשהוא לא בעבודה כנראה תוכלו למצוא אותו מבלה בקריאה או עוסק בספורט.
אחד הדברים שמייחדים את יואב בעבודה זה הדייקנות והעמידה בזמנים. "לפעמים אני קובע עם לקוח בשעה תשע, ובתשע אפס אפס אני דופק אצלו בדלת. זה תמיד מפתיע את הלקוחות", הוא צוחק.
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך לעסוק בתחום שיעניין אותי, ולהמשיך ליהנות ממה שאני עושה. ובעיקר הבריאות, זה הכי חשוב".
יואב הגיע לתחום החשמלאות לפני כ-40 שנה, ולאחר כעשר שנים פתח את העסק המתמחה בפתרונות חשמל שונים לבית.
מה שמאתגר את יואב זה להצליח לפתור לכל אחד מהלקוחות שלו את הבעיה בצורה המתאימה ביותר. "האתגר שלי זה להגיע ללקוח הביתה, למצוא את הבעיה ולעזור לו בכל מה שצריך. זה לא תמיד פשוט, אבל אני נהנה מזה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.