יואב היה בסדר גמור, סידר את התקלה. העבודה הייתה טובה ומקצועית. אני מרוצה מהשירות שניתן לי וממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יחיאל אקדע, גני תקווה.
משוב: 03/01/2022
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בוילר מקצר.
חוות דעת:
מקצועי ביותר! הוא הגיע בזמן, היה ממש נחמד וביצע עבודה טובה ואיכותית. לא הייתה איתו שום בעיה והוא גבה מחיר הוגן ביותר. 10 מתוך 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דפנה ברקאי, רמת גן.
משוב: 02/01/2022
תיאור השירות:
תיקון קצר באחד מנקודות החשמל בבית.
חוות דעת:
הוא היה עשר! הוא טיפל בבעיה כמו שצריך והוא לקח מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירן כהן, גבעת שמואל.
משוב: 22/08/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר והתקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן והיה מהיר. הוא מאוד נעים ונחמד, מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רביד ענברי, ראש העין.
משוב: 22/08/2021
תיאור השירות:
תיקון תקלה בחשמל שגרמה לקצר והחלפת גוף תאורה.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ולקח מחיר הוגן מאוד לדעתי, אני ממליץ עליו חד משמעית!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר שלום, קרית אונו.
משוב: 11/08/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר שכלל החלפת פחת.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה נחמד, בדק ואמר שאין בעיה. אחרי שהלך החשמל שוב קפץ, הוא חזר והחליף פחת, לא גבה תשלום נוסף אבל נראה שלא רצה לבדוק לעומק מה הבעיה. אחרי שהלך שוב נפל החשמל ואז כבר פנינו לחשמלאי אחר שבדק מכשיר מכשיר עד שאיתר את המכשיר שמקצר.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
דימה ודמיד, ראש העין.
משוב: 10/08/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בלוח חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הוא ניסה לתת לי פתרון מרחוק מבלי להגיע. לבסוף הוא הגיע בזמן שקבענו. לאורך כל הטיפול הוא הסביר והראה מה הבעיה. הוא טיפל בהכל יוצא מן מהכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעה ק. קרית אונו.
משוב: 03/05/2021
תיאור השירות:
בדיקה עבור תיקון קצר.
חוות דעת:
אני חשבתי שיש מכשיר שמקצר, הוא בא, בדק, היה סבלני, אדיב, והסביר מה הוא עושה. הוא לא ראה שהייתה תקלה באחד מכשירים אבל הוא נתן לי חוות דעת לגבי הבעיה, הוא נתן לי הצעה וזה עזר לי למצוא פתרון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 903 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2027
אודות
יואב החל את דרכו בתחום החשמל בתור שכיר, ולמד את התחום בצורה מקצועית תוך כדי עבודה. "הייתי עובד עם שיפוצניקים ולאט לאט התקדמתי בתחום, כל פעם למדתי עוד דבר ועוד חלק מעבודת החשמל. אני מאוד אוהב את העבודה שלי ואת מה שאני עושה, אני אוהב לתת שירות ולפגוש אנשים. האמת היא שאני לא מצליח לראות את עצמי בשום תחום אחר".
יואב נשוי ואב לשלושה. כשהוא לא בעבודה כנראה תוכלו למצוא אותו מבלה בקריאה או עוסק בספורט.
אחד הדברים שמייחדים את יואב בעבודה זה הדייקנות והעמידה בזמנים. "לפעמים אני קובע עם לקוח בשעה תשע, ובתשע אפס אפס אני דופק אצלו בדלת. זה תמיד מפתיע את הלקוחות", הוא צוחק.
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך לעסוק בתחום שיעניין אותי, ולהמשיך ליהנות ממה שאני עושה. ובעיקר הבריאות, זה הכי חשוב".
יואב הגיע לתחום החשמלאות לפני כ-40 שנה, ולאחר כעשר שנים פתח את העסק המתמחה בפתרונות חשמל שונים לבית.
מה שמאתגר את יואב זה להצליח לפתור לכל אחד מהלקוחות שלו את הבעיה בצורה המתאימה ביותר. "האתגר שלי זה להגיע ללקוח הביתה, למצוא את הבעיה ולעזור לו בכל מה שצריך. זה לא תמיד פשוט, אבל אני נהנה מזה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.