הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, עבד בצורה נקייה ומדויקת והיה אמין. הכל טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
מוטי קליין, פתח תקווה.
משוב: 11/11/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל ישן תקול 150 ליטר של חברת כרומגן שכלל אספקה.
חוות דעת:
הוא תותח, מקצועי, זריז ועשה עבודה נקיה! בטלפון הוא קודם הציע שיגיע לראות אם אפשר לתקן ולהציל את הדוד אבל כשהגיע ובדק, הוא ראה שאין אפשרות לתקן אז ישר במקום הוא החליף את הדוד. סמכתי עליו מבחינת המחיר אבל לא בדקתי לפי השוק. ההתרשמות שלי סך הכל חיובית.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טלי בזק, פתח תקווה.
אשרור: 28/03/2019
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת כרומגן, 120 ליטר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, עשה הכל מהר ובצורה מקצועית והמחיר שלקח היה סביר. בנוסף הוא גם אדם נעים ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נילי לוי, פתח תקווה.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי וזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל בן דוד, תל אביב.
משוב: 22/05/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל של חברת כרומגן.
חוות דעת:
רישו היה מעולה, זמין, הגיע מהר ובזמן. הוא נתן שירות מעולה והציע לנו את הפתרון הטוב והזול ביותר. המחיר היה הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זליג פ. תל אביב.
אשרור: 13/01/2023
משוב: 14/11/2022
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא מעולה. הכל היה ממש ברמות הכי גבוהות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויאצסלב פולנסקי, תל אביב.
משוב: 29/03/2022
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש 150 ליטרים של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, הגיע בזמן, עבד נקי ומסודר ועשה עבודה טובה. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי פוזנר, תל אביב.
משוב: 07/03/2022
תיאור השירות:
פירוק ופינוי הדוד הישן והתקנת דוד שמש של חברת כרומגן 150 ליטר וקולטנים על גג שטוח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, קבענו והגיע בדיוק בזמן. עשה את העבודה בצורה מהירה ומקצועית .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר דויב, תל אביב.
משוב: 23/02/2022
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
אבא שלי לא הפסיק לשבח אותו הוא הגיע לפני הזמן ועשה עבודה מסובכת. אני שמח שלקחתי אותו מהאתר וששימחתי את אבא שלי. המחיר היה הוגן לפי השוק והעבודה ברמה גבוהה. בן אדם מאוד שירותי ממליץ עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גליה א. תל אביב.
אשרור: 21/02/2022
משוב: 22/12/2021
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל סולארי 150 ליטר של חברת כרומגן.
חוות דעת:
אני ממש נרגשת לתת עליו משוב, מזמן לא זכיתי לחוויית שירות כזאת מיוחדת. הוא מספר 1! גם נתן הצעת מחיר הוגנת לדעתי וגם עמד בזמנים. הדוד היה בנקודה שהגישה אליה די מורכבת. מספר בעלי מקצוע לפניו כשראו את העבודה סירבו להצעה. רישו מצא פתרון יצירתי. הכל בשקט ובלי סיפורים וניכר שאכן רוצה לעזור בפתרון הבעיה ולתת את השירות המיטבי והמקצועי ביותר. נעים הליכות, נקי, מסודר, זריז, עדכן אותי בשלבי העבודה .שירות אכפתי ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1130 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רישו הוא אב לשלושה, וכשהוא לא מתקן דודים תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – עולם האקסטרים. הוא עושה סקי מים, נוהג ברכבי שטח וכשהוא רוצה לנוח הוא יוצא לדוג.
אם תשאלו אותו הוא יגיד לכם שלא משעמם בחיים שלו.
"מה שהכי חשוב לי בעבודה זה המקצועיות", אומר רישו. "אני מקפיד על עבודה איכותית וטובה ועל יחסי אישי ללקוחות. זה חשוב לי."
הוא מספר על לקוחה שאיתה יש לו קשר מיוחד. "לפני כמה שנים הגעתי לקוחה שהייתה לה תקלה בדוד. היא הייתה לקוחה מבוגרת ובודדה וסידרתי לה את התקלה ללא עלות. מאז אנחנו בקשר ממש משפחתי – לפחות פעמיים בשבוע אנחנו מדברים בטלפון וכשיוצא לי אני קופץ לבקר אותה. יש בינינו קשר מיוחד."
ולגבי השאיפות לעתיד? "אני שואף להגדיל את העסק, להביא עוד לקוחות ושאנשים יהיו מרוצים. אני לא מתייחס ללקוחות שלי כאל ארנק עם כסף, אלא ממש כחברים שלי."
רישו עוסק כבר 17 שנה בתחום הדודים, ומנהל את העסק שלו המתמחה בהתקנות של דודים ומערכות סולאריות.
"לפני כן עסקתי בעולם הרכב, אבל חיפשתי שינוי", הוא מספר. "יום אחד חבר ביקש ממני עזרה בהתקנת דודים, הצטרפתי אליו ומאז התאהבתי במקצוע. אני נהנה מהעבודה הפיזית, מלראות אנשים חדשים כל יום, מלטייל ולעבור בין מקומות. זה כיף."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דוד חשמל
:: החלפת קולטים לדוד שמש
:: תיקון דודי שמש
:: תיקון בוילר
:: תיקון קולטים
:: תיקון מערכות סולאריות
:: החלפת דוד במערכת סולארית
רישו מעיד על עצמו שהוא מקפיד להגיע לכל לקוח הכי מהר שאפשר, ואפילו באותו יום. "אין דבר כזה לחץ, יש לדעת לנהל את הזמן נכון". על כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם רישו
טכנאי דודי שמש נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.