הוא מאוד נחמד, אדיב, מקצועי והמחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמרה אפטרגוט, פתח תקווה.
משוב: 05/12/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! היה אדיב מאוד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני טרוסמן, פתח תקווה.
משוב: 16/08/2022
תיאור השירות:
תיקון משאבה בדוד חשמל.
חוות דעת:
גבי עשה עבודה מצויינת. אחרי העבודה התקשרתי אליו והוא לא ענה לי, הוא חזר אליי רק אחרי שבוע, הסברתי לו שהתקשרתי כדי לשלם לו, הוא אמר שרצה לראות שזה עובד ורק אז לקחת עלות. לא עשיתי השוואה לאחרים, המחיר נראה לי בסדר.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מוטי פטרבורג, פתח תקווה.
משוב: 24/04/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי ונחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן דור, פתח תקווה.
משוב: 16/03/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל מקצר.
חוות דעת:
בן אדם מעולה, שמחתי לעבוד איתו וברור לי שאקח אותו גם בעתיד אם אצטרך, הוא בן אדם אמין ומקצועי, גבה מחיר מעולה והשירות שלו פשוט מושלם, ממליץ רק עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור שוורץ, פתח תקווה.
משוב: 08/03/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד חשמל.
חוות דעת:
הגיע ביום שישי בצהריים היה ממש אחלה, תיקן את הנזילה ולא הסכים לקבל תשלום. הוא בן אדם טוב וישר, הסביר לי הכל בדיוק, לא ציפיתי לכזה בעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי שי, פתח תקווה.
משוב: 22/12/2021
תיאור השירות:
תיקן מפסק של דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, מעולה והמחיר בסדר גמור לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמיר מרום, ראשון לציון.
משוב: 31/10/2021
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
בא בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1045 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת מתקין מערכות סולאריות
אודות
גבי נשוי ואב לילד ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולים בטבע יחד עם המשפחה
הוא נכנס לתחום במקרה, כשעבד כאיש שירות של חברת דודים, ואחרי 4 שנים החליט להיות עצמאי ולפתוח עסק.
גבי אוהב את החיוך של הלקוחות בסיום העבודה. "מכל עבודה אני יוצא עם חיוך בסוף. אני אוהב לראות שאנשים מרוצים ממה שאני עושה, כשהלקוח מרוצה גם אני מרוצה."
" לא הייתי עובד במשהו אחר", אומר גבי, "אני אוהב את התחום שלי, העבודה הזאת זו עבודה שאני באמת נהנה לעשות".
כששואלים אותו אם הוא יעזוב אי פעם את התחום הוא עונה, " דבר שעושים 24 שנים לא עוזבים בקלות. זה הדבר שאני יודע לעשות הכי טוב".
גבי עוסק בתחום המערכות הסולאריות כבר 24 שנה, ומנהל בגאווה את חברת זרמים .
גבי מעיד על עצמו שהוא מקצועי ובעל תודעת שירות גבוהה: "המטרה שלי היא לתת שירות ברמה גבוהה, והניסיון הרב שלי בתחום הופך אותי למקצועי מאוד בעבודה. מערכות סולאריות זה תחום שלא הרבה מבינים בו וצריך הרבה ידע ומיומנות".
תחומי ההתמחות:
:: התקנת מערכות סולאריות
:: החלפת קולטים לדוד שמש
:: תיקון דוד שמש
:: תיקון בוילר
:: תיקון קולטים של דוד שמש
:: תיקון מערכת סולארית
:: החלפת דוד במערכת סולארית
לצד לקוחות פרטיים, גבי גאה בעובדה שהוא עובד גם עם ועדי בתים וחברות ניהול שמתחזקות את הבניין.
בחברת "זרמים" מתמחים בתחום המערכות הסולאריות ודוודי השמש, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשלוש שנים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.