תיקון נזילה בעקבות חור בצינור במזגן עילי של טורנדו 1 כוח סוס.
חוות דעת:
היה שירות מעולה, גם מבחינת זמנים הוא הגיע בדיוק כמו שתיאמנו. הוא איתר את הבעיה מאוד מהר ותיקן אותה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי קסוטו, רמת גן.
משוב: 28/09/2023
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקונים קטנים במספר מזגנים מרכזיים בבית עסק.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הוא מקצועי, מגיע מהר, עובד מהר ואמין. לא נתקלתי עדיין בכזה דבר! היו לנו הרבה זמן תקלות במזגנים והוא הצליח לפתור את הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן שורץ, רמת גן.
משוב: 25/06/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת הייסנס 1 כוח סוס.
חוות דעת:
שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דודי לוי, יבנה.
אשרור: 28/11/2022
משוב: 29/09/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נדב ברזילאי, ראשון לציון.
משוב: 05/09/2022
תיאור השירות:
תיקון תקלת קירור והחלפת סטרטר ורצועת מנוע במזגן עילי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמיר גורביץ, רחובות.
משוב: 06/06/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה וניקוי פילטרים במזגן עילי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות של זוהר מצוין, אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי בוקסבאום, יבנה.
אשרור: 31/10/2021
משוב: 31/08/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
איש מקצועי, אמין מאוד ומתחשב בצרכי הלקוח. הייתה לי בעיה שעלות התיקון שלה הייתה יכולה להיות מאוד גבוהה אבל הוא מצא פתרון יצירתי ויעיל כדי לחסוך ממני את זה. היה מאוד סבלני ושירותי. ללא ספק, בתקלה הבאה שתהיה לי במזגן אני אדע את מי להזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי מוראד, תל אביב.
אשרור: 18/10/2021
משוב: 19/07/2021
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת תדיראן שכלל מילוי גז.
חוות דעת:
הוא הגיע, אמר שחסר גז במזגן והזהיר בהתחלה שזה סיכון, אבל יש סיכוי שאחרי חודש, שנה או יותר המצב יחזור לקדמותו ושוב תהיה דליפת גז. אבל כבר באותו ערב שהוא הלך המזגן הפסיק לעבוד, הוא גם טען שבמזגן נוסף בבית חסר גז, למרות שאני מבין במזגנים ויודע שלא הייתה בעיה עם המזגן הנוסף. היו עוד כמה מקרים שהוא לא היה דובר אמת בעייני והרגשתי שהוא מנסה לעבוד עליי. אני לא מרוצה מהשירות בכלל.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
בעז ברנשוין, ראשון לציון.
משוב: 08/06/2021
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הגיע אלינו בזמן שקבענו, הוא אדיב מאוד, הצליח לפתור את התקלה, לדעתי גבה מחיר יקר, הוא מקצועי ונחמד. לאחר כמה חודשים פניתי אליו שוב כי המזגן הפסיק לעבוד, הוא מילא גז, אבל אחרי שלושה ימים שוב המזגן לא עבד. כשפניתי אליו לגבי זה הוא ניסה להתחמק וכבר לא היה נחמד, התעקש שמדובר בדליפת גז ובסוף פניתי לטכנאי אחר, שהגיע וזיהה את הבעיה בחיישן הטמפרטורה.
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"כבחור צעיר הורי מאוד לחצו שאלך ללמוד הנדסת מכונות אבל הייתי בתקופת חיפוש עצמי. אחרי הצבא ראיתי שיש קורסים של לשכת התעסוקה למשוחררים טריים ומה שעניין אותי היה טכנאי קירור ומיזוג אוויר, ידעתי שזה תחום שאפשר רק להתפתח בו. אחרי הקורס הבנתי שאני לא יודע מספיק אז המשכתי ללמוד עוד" חולק זוהר.
את רוב זמנו הפנוי הוא מקדיש למשפחתו וילדיו. כשלא עסוק בלפזר את הילדים בחוגים השונים, הוא מחלק אוכל בבית התמחוי שבו מתנדב ועוזר במה שניתן. מעבר לכך, מספר זוהר שהוא מאוד אוהב מוזיקה ואף מנגן על גיטרה.
הדבר שהוא הכי אוהב בעבודה זה האתגר שהיא מספקת באופן יומיומי. הסיפוק מגיע בסוף יום עבודה כשהוא רואה את החיוך המרוצה של הלקוח שהרגע פתר את בעייתו. בסתר ליבו, מספר זוהר, היה רוצה להיות רופא, בדיוק בגלל האהבה שלו לעזור לאנשים ולפתור בעיות.
סיפור שזכור במיוחד לזוהר היה כשקיבל שיחה בהולה מלקוח שאשתו בחודש תשיעי ומאוד קשה לה שהמזגן לא עובד. מיותר לציין שכעבור שעה, כשהגיע זוהר, בני הזוג כבר עברו למזגן של חדר היולדות. לתינוק ולאימא שלום.
זוהר מספר: "אני בתחום משנת 1991 – למדתי בקורס של לשכת התעסוקה והבנתי שהוא לא מספיק מעמיק אז המשכתי ללמוד בבית ספר להנדסאים במשך שנתיים נוספות".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן
:: תיקון מיזוג מיני מרכזי
:: תיקון מיזוג מרכזי
:: ניקוי פילטרים במזגן
זוהר מעיד כי הניסיון המקצועי שרכש במהלך השנים עוזר לו להבין מה התקלה במהירות ובשל כך, אפילו משמש כיועץ לטכנאי מיזוג אוויר ואם זה לא מספיק הוא גם חשמלאי מוסמך .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.