זוהר היה שפיץ, הוא חברותי, נחמד ולקח מחיר סביר בעיניי. הוא בחור מקצועי, נעים הליכות וביצע את העבודה לשביעות רצוני!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
רועי קדמי, חולון.
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
ביקור עבור בדיקה של יחידת מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, זה היה רק בדיקה הוא לא ביצע את התיקון.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
חזי דוידוב, חולון.
אשרור: 01/09/2019
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתקן מזגן של אלקטרה 2 כ"ס.
חוות דעת:
השתדל מאד אבל לצערנו המנוע של היחידה הפנימית שבק חיים ולא הייתה ברירה אלא להחליפו, הוצע לנו להחליף מזגן לחדש.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
אבי בן-גל, חולון.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה חיצונית במערכת ניקוז חיצונית במזגן רגיל של חברת אלקטרה, 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
היה עשר! הוא הבטיח להגיע בשעה מסוימת ובאמת הגיע בזמן. היה מקצוען והוגן גם במחיר וגם בשירות, הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב הדר, חולון.
משוב: 17/08/2014
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת אלקטרה שפסק מלעבוד.
חוות דעת:
עבד מאוד יפה, עשה עבודה טובה מאוד והמזגן פועל עכשיו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטע א. בת ים.
אשרור: 12/08/2014
משוב: 12/06/2014
תיאור השירות:
החלפת מעבה מזגן מיני מרכזי חברת אלקטרה בעל כוח סוס 5.
חוות דעת:
זוהר הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. נתתי בו אמון והוא החזיר לי באותה מטבע. התרשמתי שהוא מקצועי ולא מעגל פינות. בכל שלב הוא נתן לי לבחור איזה מבין האפשרויות אני מעדיפה תוך הדגשת היתרונות והחסרונות של כל בחירה. נראה שעשה עבודה טובה במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שפרה בן דוד, יהוד.
אשרור: 25/07/2024
משוב: 02/02/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן רצפתי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
זוהר היה בסדר גמור ואני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גורית בירנבוים, יהוד.
אשרור: 16/07/2024
משוב: 27/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה לאחר שלא קירר.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד, הוא ניסה לפתור את הבעיה כבר בטלפון כדי לחסוך לנו עלויות, הקדיש הרבה מחשבה וזמן ואחרי שזה לא צלח הוא הגיע מידית ותיקן הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדר טופור, ראשון לציון.
אשרור: 02/06/2024
משוב: 04/09/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
קודם כל מדובר באדם מדהים! הוא מקצועי מאוד, הוא זמין, ישר והמחיר שלו בסדר גמור לדעתי. הוא מסביר הכל לפרטי פרטים, הוא אפילו הראה לי תרשימים של הבעיה. הוא באמת כנה, שקוף ולא מחרטט. ראיתי איזה המלצות טובות יש לו והן באמת תואמות. התקשרתי אליו והסברתי לו את הבעיה, הוא היה כנה ואמר לי חבל שאני אבוא וסתם יעלה לך עלות של טיפול, אתה יכול לעשות בעצמך. אז הוא אמר לי יכול להיות שזה הפילטרים והדריך אותי בדיוק מה לעשות ואיך. עשיתי את הטיפול וזה באמת עזר לשלושה ארבעה ימים ואז חזרה הנזילה. התקשרתי אליו שוב והוא אמר יכול להיות שזה צינור סתום והסביר לי איך לנקות אותו. ביצעתי את מה שאמר ואז כמה ימים היה שקט בלי נזילה, אבל אחרי כמה ימים חזרה הנזילה משמעותית. הודיתי לו על הניסיון והעזרה, אבל אמרתי לו שאני רוצה שהוא יגיע וידיים מקצועיות יבדקו את המזגן. הוא הגיע והסביר שהמזגן ממש ישן ושיש חלקים שצריך להחליף. ואנחנו רצינו כבר לקנות מזגן חדש, כי הוא באמת ממש ישן וזה כבר לא שווה את הטיפול. אז התייעצתי איתו להחליף מזגן, הוא אמר לי תחכה לסתיו כי אז המחירים יהיו יותר זולים ובינתיים סידר ככה שהמזגן יחזיק. הוא באמת הכי כנה שיש. אין ספק שכשיגיע הסתיו אני אחליף מולו את המזגן. אני ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 652 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"כבחור צעיר הורי מאוד לחצו שאלך ללמוד הנדסת מכונות אבל הייתי בתקופת חיפוש עצמי. אחרי הצבא ראיתי שיש קורסים של לשכת התעסוקה למשוחררים טריים ומה שעניין אותי היה טכנאי קירור ומיזוג אוויר, ידעתי שזה תחום שאפשר רק להתפתח בו. אחרי הקורס הבנתי שאני לא יודע מספיק אז המשכתי ללמוד עוד" חולק זוהר.
את רוב זמנו הפנוי הוא מקדיש למשפחתו וילדיו. כשלא עסוק בלפזר את הילדים בחוגים השונים, הוא מחלק אוכל בבית התמחוי שבו מתנדב ועוזר במה שניתן. מעבר לכך, מספר זוהר שהוא מאוד אוהב מוזיקה ואף מנגן על גיטרה.
הדבר שהוא הכי אוהב בעבודה זה האתגר שהיא מספקת באופן יומיומי. הסיפוק מגיע בסוף יום עבודה כשהוא רואה את החיוך המרוצה של הלקוח שהרגע פתר את בעייתו. בסתר ליבו, מספר זוהר, היה רוצה להיות רופא, בדיוק בגלל האהבה שלו לעזור לאנשים ולפתור בעיות.
סיפור שזכור במיוחד לזוהר היה כשקיבל שיחה בהולה מלקוח שאשתו בחודש תשיעי ומאוד קשה לה שהמזגן לא עובד. מיותר לציין שכעבור שעה, כשהגיע זוהר, בני הזוג כבר עברו למזגן של חדר היולדות. לתינוק ולאימא שלום.
זוהר מספר: "אני בתחום משנת 1991 – למדתי בקורס של לשכת התעסוקה והבנתי שהוא לא מספיק מעמיק אז המשכתי ללמוד בבית ספר להנדסאים במשך שנתיים נוספות".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן
:: תיקון מיזוג מיני מרכזי
:: תיקון מיזוג מרכזי
:: ניקוי פילטרים במזגן
זוהר מעיד כי הניסיון המקצועי שרכש במהלך השנים עוזר לו להבין מה התקלה במהירות ובשל כך, אפילו משמש כיועץ לטכנאי מיזוג אוויר ואם זה לא מספיק הוא גם חשמלאי מוסמך .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.