הוא בחור נחמד, הסביר על הכל אבל בסופו של דבר לא פתר את הבעיה כי לא הייתה לו גישה למדחס. ניסה להמליץ על דרכים שונות להגיע אבל לא משהו שהוא יכול לעשות ובסוף גם גבה דמי טיפול יקרים לדעתי.
זוהר הגיע אליי ונתן הערכה מקצועית לגבי המזגן שלא קירר. הוא בחור נהדר, סופר אמין, מקצועי מאוד ולא מעגל פינות. אני אשמח לעבוד איתו בעתיד שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון צ. ראשון לציון.
משוב: 25/07/2023
תיאור השירות:
תיקון ובדיקת מזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ולדי סמיונובסקי, יפו.
משוב: 23/07/2023
תיאור השירות:
תיקון קצר במזגן רצפתי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה נראה מקצועי, עלה מהר על הבעיה ותיקן אותה יחסית מהר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
סרגיי מטקסופולו, יבנה.
אשרור: 29/08/2022
משוב: 30/05/2022
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים ומילוי גז במזגן עילי 1.25 כוח סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
זוהר היה מצוין, הגיע בזמן וגבה מחיר מאוד הוגן לדעתי. הוא הסביר לי על כל האופציות, ניתח את הכול לפרטי פרטים והתרשמתי שהוא מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדי ר. באר יעקב.
משוב: 04/08/2022
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לתיקון מזגן מיני מרכזי 4 כוח סוס מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. ישב איתי ונתן לי המלצות איך לפתור את הבעיה ובזכותו שילמתי הרבה פחות לדעתי. בחור טוב ואני מחבב אותו. הוא היה על הכיפאק בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי בן עזרא , ראשון לציון.
משוב: 18/07/2022
תיאור השירות:
אספקת והחלפת מפוח במזגן של חברת תדיראן בנפח 2 כוח סוס.
חוות דעת:
חבל הזמן של בן אדם, הוא היה עשר! עבודה יפה, נקייה ומסודרת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי בוקסבאום, יבנה.
אשרור: 31/10/2021
משוב: 31/08/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
איש מקצועי, אמין מאוד ומתחשב בצרכי הלקוח. הייתה לי בעיה שעלות התיקון שלה הייתה יכולה להיות מאוד גבוהה אבל הוא מצא פתרון יצירתי ויעיל כדי לחסוך ממני את זה. היה מאוד סבלני ושירותי. ללא ספק, בתקלה הבאה שתהיה לי במזגן אני אדע את מי להזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי מוראד, תל אביב.
אשרור: 18/10/2021
משוב: 19/07/2021
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת תדיראן שכלל מילוי גז.
חוות דעת:
הוא הגיע, אמר שחסר גז במזגן והזהיר בהתחלה שזה סיכון, אבל יש סיכוי שאחרי חודש, שנה או יותר המצב יחזור לקדמותו ושוב תהיה דליפת גז. אבל כבר באותו ערב שהוא הלך המזגן הפסיק לעבוד, הוא גם טען שבמזגן נוסף בבית חסר גז, למרות שאני מבין במזגנים ויודע שלא הייתה בעיה עם המזגן הנוסף. היו עוד כמה מקרים שהוא לא היה דובר אמת בעייני והרגשתי שהוא מנסה לעבוד עליי. אני לא מרוצה מהשירות בכלל.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
עמית סגל, ראשון לציון.
אשרור: 04/10/2021
משוב: 05/07/2021
תיאור השירות:
תיקון תקלה 03 במזגן מיני מרכזי תדיראן.
חוות דעת:
עמד בזמנים. תיאם ציפיות. עדכן על מחיר ביקור. סבלני מאוד ואדיב. מקצוען אמיתי.
איבחן את התקלה במקצועיות. תיקן נזק שנגרם מטכנאי קודם שהגיע.
ממליץ בחום👍👍👍
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 667 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"כבחור צעיר הורי מאוד לחצו שאלך ללמוד הנדסת מכונות אבל הייתי בתקופת חיפוש עצמי. אחרי הצבא ראיתי שיש קורסים של לשכת התעסוקה למשוחררים טריים ומה שעניין אותי היה טכנאי קירור ומיזוג אוויר, ידעתי שזה תחום שאפשר רק להתפתח בו. אחרי הקורס הבנתי שאני לא יודע מספיק אז המשכתי ללמוד עוד" חולק זוהר.
את רוב זמנו הפנוי הוא מקדיש למשפחתו וילדיו. כשלא עסוק בלפזר את הילדים בחוגים השונים, הוא מחלק אוכל בבית התמחוי שבו מתנדב ועוזר במה שניתן. מעבר לכך, מספר זוהר שהוא מאוד אוהב מוזיקה ואף מנגן על גיטרה.
הדבר שהוא הכי אוהב בעבודה זה האתגר שהיא מספקת באופן יומיומי. הסיפוק מגיע בסוף יום עבודה כשהוא רואה את החיוך המרוצה של הלקוח שהרגע פתר את בעייתו. בסתר ליבו, מספר זוהר, היה רוצה להיות רופא, בדיוק בגלל האהבה שלו לעזור לאנשים ולפתור בעיות.
סיפור שזכור במיוחד לזוהר היה כשקיבל שיחה בהולה מלקוח שאשתו בחודש תשיעי ומאוד קשה לה שהמזגן לא עובד. מיותר לציין שכעבור שעה, כשהגיע זוהר, בני הזוג כבר עברו למזגן של חדר היולדות. לתינוק ולאימא שלום.
זוהר מספר: "אני בתחום משנת 1991 – למדתי בקורס של לשכת התעסוקה והבנתי שהוא לא מספיק מעמיק אז המשכתי ללמוד בבית ספר להנדסאים במשך שנתיים נוספות".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן
:: תיקון מיזוג מיני מרכזי
:: תיקון מיזוג מרכזי
:: ניקוי פילטרים במזגן
זוהר מעיד כי הניסיון המקצועי שרכש במהלך השנים עוזר לו להבין מה התקלה במהירות ובשל כך, אפילו משמש כיועץ לטכנאי מיזוג אוויר ואם זה לא מספיק הוא גם חשמלאי מוסמך .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.