היה מצוין! תקלה לא פשוטה. בדק את כל האפשרויות בכדי לחסוך לי הוצאה של החלפת הכרטיס האלקטרוני של המזגן (מזגן ישן, יתכן והכרטיס כבר אינו במלאי). בסוף מצא פתרון שחסך את החלפת הכרטיס.
הוא אמר לי בטלפון שהוא יחסוך לי זמן וכסף וידריך אותי דרך הטלפון. עשיתי את מה שהוא אמר והבעיה נפתרה. הייתי מאוד מרוצה מהשירות. הוא היה ממש בסדר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
טל ריבלין, הרצליה.
משוב: 31/05/2015
תיאור השירות:
תיקון מגעים בכרטיס של מזגן אלקטרה מרכזי 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא גבה מחיר טוב, היה נחמד והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוהד קריסטל, הרצליה.
אשרור: 12/05/2015
משוב: 12/03/2015
תיאור השירות:
החלפת רכיב במזגן רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, מקצועי, אמין והכול היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בלה וילנר, רמת השרון.
אשרור: 04/11/2014
משוב: 04/09/2014
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן רצפתי של תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא היה אדיב, נחמד ומקצועי. הוא אפילו ניסה בהתחלה לתת לי יעוץ טלפוני כדי לחסוך עבורי את עלות הביקור.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
שרון מישקובצקי, הרצליה.
אשרור: 07/10/2014
משוב: 05/08/2014
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני - פתיחה של סתימה בצינור מזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא הציע לנו עזרה טלפונית ואכן נתן לנו עצה שעזרה לנו ופתרה את הבעיה. הוא היה מעולה. אנחנו ללא ספק נקרא לו במידה ונצטרך אותו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דבורה לני, הרצליה.
אשרור: 30/09/2014
משוב: 28/07/2014
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים ומילוי גז במזגן אלקטרה 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, הסביר לי איך לנקות את המזגן לבד בפעם הבאה והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ד"ר קרני, רמת השרון.
משוב: 30/07/2014
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
הוא יוצא מן הכלל. אמין, מילה אצלו זו מילה, הוא לא מנסה לרמות. הוא עובד אצלי כבר הרבה זמן. הוא בא בדיוק מתי שאני צריך, לא רואים דברים כאלה. אני מאוד מרוצה ממנו, אני נותן לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוקסנה ס. ראשון לציון.
אשרור: 14/10/2024
משוב: 04/08/2024
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות! מרוצים מאוד וממליצים בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרינה א. רחובות.
אשרור: 30/09/2024
משוב: 30/07/2024
תיאור השירות:
ביקור טכנאי.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 652 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"כבחור צעיר הורי מאוד לחצו שאלך ללמוד הנדסת מכונות אבל הייתי בתקופת חיפוש עצמי. אחרי הצבא ראיתי שיש קורסים של לשכת התעסוקה למשוחררים טריים ומה שעניין אותי היה טכנאי קירור ומיזוג אוויר, ידעתי שזה תחום שאפשר רק להתפתח בו. אחרי הקורס הבנתי שאני לא יודע מספיק אז המשכתי ללמוד עוד" חולק זוהר.
את רוב זמנו הפנוי הוא מקדיש למשפחתו וילדיו. כשלא עסוק בלפזר את הילדים בחוגים השונים, הוא מחלק אוכל בבית התמחוי שבו מתנדב ועוזר במה שניתן. מעבר לכך, מספר זוהר שהוא מאוד אוהב מוזיקה ואף מנגן על גיטרה.
הדבר שהוא הכי אוהב בעבודה זה האתגר שהיא מספקת באופן יומיומי. הסיפוק מגיע בסוף יום עבודה כשהוא רואה את החיוך המרוצה של הלקוח שהרגע פתר את בעייתו. בסתר ליבו, מספר זוהר, היה רוצה להיות רופא, בדיוק בגלל האהבה שלו לעזור לאנשים ולפתור בעיות.
סיפור שזכור במיוחד לזוהר היה כשקיבל שיחה בהולה מלקוח שאשתו בחודש תשיעי ומאוד קשה לה שהמזגן לא עובד. מיותר לציין שכעבור שעה, כשהגיע זוהר, בני הזוג כבר עברו למזגן של חדר היולדות. לתינוק ולאימא שלום.
זוהר מספר: "אני בתחום משנת 1991 – למדתי בקורס של לשכת התעסוקה והבנתי שהוא לא מספיק מעמיק אז המשכתי ללמוד בבית ספר להנדסאים במשך שנתיים נוספות".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן
:: תיקון מיזוג מיני מרכזי
:: תיקון מיזוג מרכזי
:: ניקוי פילטרים במזגן
זוהר מעיד כי הניסיון המקצועי שרכש במהלך השנים עוזר לו להבין מה התקלה במהירות ובשל כך, אפילו משמש כיועץ לטכנאי מיזוג אוויר ואם זה לא מספיק הוא גם חשמלאי מוסמך .
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.