החלפת פיוז במערכת חשמל ברכב מחברת יונדאי איי 25 שנתון 2011.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס פרומן, חיפה.
משוב: 26/09/2023
תיאור השירות:
החלפת מד טמפרטורה של מזגן ברכב כולל החלפת חשמל של מד טמפרטורה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנטון טבקמן, חיפה.
אשרור: 05/06/2023
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן בעקבות דליפה מהמעבה.
חוות דעת:
היה מצויין! התקלה הובחנה בצורה מדויקת ע"י הוספת חומר זוהר לקירור וחיפוש דליפות והמעבה הוחלף תוך פחות משעתיים. היתה תקשורת מעולה, קיבלתי הסבר ברור ממנהל המוסך והמחיר היה הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ספיר מוניץ, חיפה.
משוב: 02/03/2023
תיאור השירות:
תיקון חיישן חשמלי ברכב מסוג מיצובישי אטראז' שנת 2016.
חוות דעת:
הוא היה מדהים ממש. באתי בלי תור והוא סידר לי את התקלה בין לבין, אמר לי לנסוע עם זה כמה ימים ואם הבעיה נפתרה לבוא לשלם לו, לא לקח לי תשלום במקום. היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרן שגיא, חיפה.
אשרור: 10/01/2023
משוב: 31/10/2021
תיאור השירות:
בדיקת חשמל לרכב מסוג סוזוקי.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא היה מאוד נחמד והכל היה עשר. עלות נמוכה וסמלית לפי דעתי, הוא אפילו לא רצה לקבל תשלום על כך שהעבודה הייתה קטנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
Ziv Distel, חיפה.
משוב: 27/06/2022
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל ברכב מסוג Dacia Duster.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון לסטר, חיפה.
משוב: 15/05/2022
תיאור השירות:
תיקון חשמל ברכב פולקסוואגן פאסאט 2013.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה ומקצועי, הגעתי אליו לתיקון והוא אמר שזה תיקון קטן אז פתר את הבעיה בלי לגבות ממני תשלום.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל ענבי, חיפה.
אשרור: 08/02/2022
משוב: 02/01/2022
תיאור השירות:
איתור תקלת חשמל ברכב שלא הניע לאחר גרירה.
חוות דעת:
היה מצוין! איתר את התקלה למרות שאף אחד אחר לא איתר ולא רצה להתעסק. החליף פיוזים, נתן לי פיוזים ספייר, אראה לי מה לעשות בעתיד וגבה סכום הוגן לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאלה כהן, חיפה.
אשרור: 19/11/2021
משוב: 21/07/2021
תיאור השירות:
תיקוני חשמל.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, למרות שלא הזמנתי תור, הוא בדק, תיקן ואפילו לא לקח תשלום. באמינות, זריזות ומקצועיות. הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויטלי גוטקוביץ', חיפה.
משוב: 16/08/2021
תיאור השירות:
החלפת מעבה למזגן ברכב מסוג NISAN MICRA שנת 2005.
חוות דעת:
היה טוב מאוד. הוא נחמד, מקצועי, מצא עוד בעיה ותיקן ללא תוספת תשלום. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 432 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.