הוא היה תותח! ניסה להבין את הבעיה עד הסוף והתאמץ למצוא לי את הפתרון הכי איכותי בכמה שפחות כסף.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אלמוג ינאי, תל אביב.
משוב: 03/10/2022
תיאור השירות:
החלפת מדחס מזגן לרכב מסוג פיג'ו 107.
חוות דעת:
הכול היה מעולה! מקצועי, מסור ונעים. מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירדן לוי, תל אביב.
משוב: 08/09/2022
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן והחלפת מנורה חיצונית ברכב מסוג פג'ו 107 שנת 2012.
חוות דעת:
עבודה מצוינת. הוא אחלה, חמוד מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד בסון, תל אביב.
משוב: 30/05/2022
תיאור השירות:
החלפת ציריה ברכב מסוג סיטרואן ג'אמפי שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. נתן לי שירות אדיב ומקצועי. נאסר מקצועי ברמות, והוגן במחיר. הרבה זמן לא נתקלתי במוסכניק ברמה הזאת. הדבר הכי חשוב מבחינתי זה שיצאתי משם ולא הרגשתי שדפקו אותי. מומלץ בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אומרית בר, תל אביב.
משוב: 14/09/2021
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור ברכב מחברת סוזוקי.
חוות דעת:
נאסר היה מדהים! היה לו מאוד חשוב להסביר לי מה הוא עושה ואת ההבדלים בין החלקים השונים. הוא היה מאוד מקצועי ושירותי, מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל מזור, תל אביב.
משוב: 24/08/2021
תיאור השירות:
החלפת צינור במזגן ברכב מסוג יונדאי i10.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהיחס והמקצועיות שלו. ממש אחלה מוסך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית חכמה, תל אביב.
משוב: 12/08/2021
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ברכב מסוג סקודה אוקטביה.
חוות דעת:
היה מעולה. באמת היה על הכיפאק, ממש ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לליב קצירי, תל אביב.
אשרור: 10/12/2020
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
טיפול במזגן שכלל החלפת מדחס ומפוח ברכב מסוג ניסן מיקרה.
חוות דעת:
נאסר הוא איש מקסים ובעיקר בעל מקצוע ונותן שירות מעולה! קיבלתי ממנו טיפול אישי, הסביר לי כל דבר שעשה, וסיים את העבודה יותר מהר ממה שאמר מראש. הוא לוקח אחריות על העבודה, ויש חדר המתנה ממוזג ונעים במוסך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק בלילה, תל אביב.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מאוורר ברכב מסוג ברלינגו.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, עמדו בזמנים עשו עבודה מקצועית והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל מ. תל אביב.
משוב: 18/11/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע ברכב מסוג פיג'ו 3008.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! מקצועי מאוד, נחמד, עוזר ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 457 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.