היה מעולה!
איש מקצוע בין הטובים שפגשתי! התקשר לפני להתאים ציפיות, הסביר הכל והיה נעים מאוד לשיחה, ומאוד שמר על הבית וסביבת העבודה תוך כדי ואחרי - היה פשוט נעים ומעולה וזמין ובזמן!
הוא היה מאוד מקצועי, הגיע מהר באותו היום, עשה עבודה טובה והשוכרים היו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הילה ש. רמת גן.
משוב: 21/11/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום וטרמוסטט, ניקוי הדוד וסידור כבלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
Arnon Hod, רמת גן.
משוב: 13/11/2024
תיאור השירות:
החלפה של שעון דוד ישן ופגום בשעון חכם.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש אחלה! בבוקר הדריך אותי איזה רכיב לקנות בKSP, ובערב הגיע לבדוק את תקינות המגעים ולהתקין את המוצר. כולל הדרכה על שימוש במוצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם הלמר, גבעתיים.
אשרור: 05/11/2024
משוב: 26/09/2024
תיאור השירות:
הוספה של שתי נקודות חשמל.
חוות דעת:
במהלך ההתקנה עשו חורים בגבס והסגירה שלהם לא הייתה מספיק טובה, אחרי יום הכל התפרק. הייתי צריך להביא עוד איש מקצוע שיסדר את זה.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
אמיר בלפר, רמת גן.
משוב: 27/01/2021
חוות דעת:
מגיע 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעיין שושן, גבעתיים.
משוב: 29/12/2020
תיאור השירות:
תיקון בית מנורה.
חוות דעת:
היה מצוין! בן אדם ישר, הגון, מקצועי, אדיב, מומלץ בחום. צנוע ועניו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שני א. גבעתיים.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע.
חוות דעת:
היה מצויין. היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי גבורה, רמת גן.
משוב: 16/02/2020
חוות דעת:
היה פשוט תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראובן ברימר, רמת גן.
משוב: 15/05/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 918 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.