הוא עשה אצלי פעם עבודה והוא באמת הוגן. הגיע, בדק, אמר לי שאין שום סיבה שהוא יעשה את זה כי גם אני יכול, הסביר לי מה לעשות וזה פתר לי את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
חיים ברוך, ראשון לציון.
משוב: 13/03/2023
תיאור השירות:
ייעוץ לצורך הגדלת אמפר בכל הבית דרך חברת חשמל.
חוות דעת:
הוא נתן לי שירות של ייעוץ מקיף על כל מה שאני צריך לעשות כדי לקבל את השירות שרציתי לקבל, הסביר וענה על שאלות שהיו לי, הוא היה מצוין!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מאיר עובדיה, יבנה.
אשרור: 20/07/2022
משוב: 08/06/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי נקודות חשמל.
חוות דעת:
התייעצתי איתו לגבי נקודות חשמל ואיפה כדאי להתקין אותן, הוא ענה לי בסבלנות והיה מאוד מקצועי. הוא גם ענה בשמחה והשקיע את הזמן שלו, היה בסדר גמור.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
יפית ונטורה, רחובות.
משוב: 09/06/2022
תיאור השירות:
ייעוץ ובדיקה של הארקה ראשית בבניין מגורים משותף.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והשירות מצוין! בעל מקצוע אדיב, מנוסה, בדק את החשמל בבניין ביסודיות ואף ביקש מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עוז לוי, תל אביב.
משוב: 17/02/2022
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור קצר בבית מגורים.
חוות דעת:
היה לי קצר באחד מהחדרים בבית, התייעצתי עם הרצל בטלפון, רציתי שהוא יגיע לתקן לי והוא המליץ לי להחליף מנורה ולתת לזה כמה ימים לראות אם זה נפתר ואם לא הוא יגיע, עשיתי מה שהוא אמר וזה באמת עבד, כבר עבר שבוע מאז והכל תקין, באמת תותח.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
רינת קורנז, ראשון לציון.
משוב: 12/04/2021
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בתיקון נזילה שנגעה בחשמל.
חוות דעת:
הוא עזר לנו בטלפון, כיוון אותנו ועזר לנו לפתור את הבעיה. הוא היה מסודר ומקצועי וגם הקפיד להגיד את כללי הזהירות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
בוריסלב צ׳רנילובסקי, רחובות.
משוב: 03/03/2021
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי הארקה בבית.
חוות דעת:
הרצל הסביר לי דברים שלא ידעתי ובהחלט עזר לי. הוא היה אחלה, באמת השקיע בי למרות שלא שילמתי לו. הוא היה איתי בטלפון 10 דקות והסביר לי מה נכון לעשות. אני בהחלט נותן לו פידבק חיובי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אורי ויינר, נס ציונה.
אשרור: 30/12/2020
משוב: 29/10/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה בחשמל בקומה התחתונה של הבית.
חוות דעת:
לא היה לי חשמל בקומה התחתונה, הרצל הדריך אותי מה לעשות כדי למצוא את המקור לבעיה ולנטרל אותה וזה עזר לפתור את התקלה. היה מאוד נחמד ושירותי למרות שהיה עסוק ועזר לי בתיקון בלי להגיע ולא לקחת כסף. היה על הכייפאק.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אור גבעתי, ראשון לציון.
משוב: 17/12/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון קצר בשקע.
חוות דעת:
הוא היה ממש שירותי וייעץ לי בטלפון ללא תשלום איך לסדר את הבעיה והעניין נפתר ללא צורך בהגעה שלו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 947 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.