היה מעולה מאד מקצועי, בעל מקצוע הגון וישר, ואיש עם יחסי אנוש מעולים. לקח מחיר בהחלט הגון וסביר. ממליץ לפנות אליו לצורך מתן עבודות מכל סוג בתחום עיסוקו. הוא בהחלט ראוי להתברג במקום הראשון בדירוג המקצועי. בסיכום אמליץ עליו לחברים, ולכל המחפש בעל מקצוע ישר, הגון, ואיש נעים הליכות. יישר כוח!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
א. ר. רחובות.
משוב: 03/05/2021
תיאור השירות:
התקנת טיימר לדוד חשמל.
חוות דעת:
הרצל היה תותח, מגיע לו 10 בכל הפרמטרים! אני מרוצה מהעבודה שלו, מההסברים המפורטים שלו ובכלל מהשירות. הוא הגיע בזמן, היה אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. פ. ראשון לציון.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
התקנת טיימר ובדיקה ותיקון מנורות ספוט בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מהעבודה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל והתקנת טיימר.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר. העבודה שעשה החזיקה ומאז התקלה לא חזרה, הפריע לנו שהרצל הגיע יחד עם בנו, הם איבחנו יחד את התקלה ואז הרצל הלך כדי לטפל בלקוח אחר ובנו נשאר לעבוד אצלנו. הייתי מעדיפה שהרצל עצמו, אותו הזמנו, יטפל בתקלה. עם זאת, יש לציין שהבן עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 15/11/2019
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
התקנה של טיימר לדוד.
חוות דעת:
הגיע באיחור קל אבל לא נורא. עשה עבודה מקצועית וזריזה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 948 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.