הרצל היה מדהים! הוא הלך לבד עם הבן שלו, פתר את הבעיה בצורה מקצועית וגבה מחיר מצוין לדעתי. אני מאד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהוד בלום, אשקלון.
משוב: 11/08/2022
תיאור השירות:
תיקון קצר בדירה.
חוות דעת:
ממש נחמד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
עדי טל, אשקלון.
משוב: 17/05/2022
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה! הרצל זיהה מהר את מקור הבעיה, הסביר בקצרה כיצד זה קרה, טיפל, והנחה על פעולות שיש לבצע על מנת להימנע מהישנות מקרים דומים בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי ס. אשקלון.
משוב: 19/04/2022
תיאור השירות:
תיקון קצר, החלפת שני מפסקים ובית מנורה.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע בזמן ועבד נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מקסים יעקובלב, אשקלון.
משוב: 16/03/2022
תיאור השירות:
תיקון קצר בחשמל במשרד.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הגיע בזמן ועשה עבודה ממש טובה ומקצועית. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רימה פ. אשקלון.
משוב: 28/11/2021
תיאור השירות:
תיקון בעיה בלוח חשמל שכלל החלפת ממט בלוח, בדיקת קצר וחיזוק מפסקים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עשה עבודה איכותית וטובה. הוא הסביר לנו הכול והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים טל, אשקלון.
משוב: 15/03/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר ותיקון חוטים בלוח חשמל.
חוות דעת:
הרצל הגיע עם הבן שלו ושניהם היו מצוינים. הרצל אדם מאד אמין ונעים. הוא הסתכל ובדק הכל ועשה עבודה ממש טובה. פשוט קסם של בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 947 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.