הרצל היה בסדר גמור, הוא עשה עבודה טובה ולדעתי המחיר שגבה סביר. סך הכל אני ממליץ!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ילנה גולוב, אשקלון.
משוב: 09/03/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר והחלפת חוטים ללוח חשמל.
חוות דעת:
הוא עשה תיקון דיי גדול בבית ואני ממש מרוצה. הוא הגיע בערב ולא היה חשמל בכלל בגלל הקצר. הרצל הצליח לעלות על חלק מהבעיה וחזר יום למחרת כשהיה אור, איתר את התקלה ותיקן אותה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אלכס לבדב, אשקלון.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
עבודות חשמל שכללו החלפת שקע.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בא בזמן, נחמד, מקצועי, המחיר הוגן לדעתי והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נאור ב. אשדוד.
משוב: 17/07/2025
תיאור השירות:
בדיקת היתכנות להתקנת תשתית הטענה לרכב חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין! בדק בצורה מקצועית והסביר בנעימות את האפשרויות. אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניקולאי פ. אשדוד.
משוב: 15/05/2025
תיאור השירות:
החלפת שקע ותשתית לתלת פאזי.
חוות דעת:
היה מעולה! עבודה מהירה, איכותית ונקייה. הרצל הגיע ממש מהר, עשה עבודה מצוינת, איכותית והשאיר הכל נקי אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריק פ. אשדוד.
משוב: 27/04/2025
תיאור השירות:
התקנת תשתית לעמדת טעינה לרכב.
חוות דעת:
מרוצה מאד! הרצל מקצועי ומבין עניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר ג. אזור.
אשרור: 08/10/2024
משוב: 03/07/2024
תיאור השירות:
עבודת חשמל בבית.
חוות דעת:
הרצל נחמד וסבלני מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
הרצל התחייב לתרום לקהילה עד 2 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 24/06/2024
תיאור השירות:
בדיקת קצר חשמלי והחלפת חוטים בארון חשמל עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
הרצל ביצע עבודה יחד עם הבן שלו בבית הקשישה, הם הגיעו במהירות ועזרו להם ככל יכולתם. הייתה שם בעיה קשה כי הבית מאוד ישן והם ניסו לעשות כמה שניתן אך לא הכל היה ניתן לתקן כי היו דברים שלא קשורים לתחומם. כנראה שהיה שם דוד שדלף אז הם ייעצו לה מה לעשות והחליפו לה מספר דברים שבינתיים יעזרו. היא מודה להם מאוד על העזרה וההשקעה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
82 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
2.0 שעות נתרמו
על ידי הרצל
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
יוסי אשכנזי, אשדוד.
משוב: 08/01/2024
תיאור השירות:
החלפת שני מפסקים בארון חשמל במערכת תלת פאזית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 946 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.