יצא לי לעשות בדיקות קרינה גם עם אנשים אחרים, מבחינת התנהלות ומקצועיות היה בסדר גמור. המחיר בעיניי משמעותית היה יותר יקר, אבל זה בסדר שיש הבדלים בשוק. מעבר לזה הייתי צריך לחכות המון לדו"ח, דיברתי איתו והוא אף פעם לא חזר אליי.
הוא היה מאוד מקצועי, עם המון ידע ומאוד לבבי. המחיר היה הוגן לדעתי, הוא שלח את הדוח תוך יומיים, הייתה שם טעות קטנה אז הוא טיפל בזה ושלח שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
ג'ורג'יאנה אליהו, ירושלים.
משוב: 18/09/2023
תיאור השירות:
בדיקת קרינה סלולרית ואלקטרו מגנטית בדירת 5 חדרים.
חוות דעת:
היה נהדר! הוא בדק אם הקרינה מהשכנים משפיעה על הדירה שלנו. הוא הגיע בזמן ולקח מחיר טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב אהרוני, ירושלים.
משוב: 12/06/2022
תיאור השירות:
בדיקת קרינה סלולרית וחשמלית בבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, הראה מה עשה ועשה בדיקה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בתאל דמגני, ירושלים.
משוב: 18/11/2021
תיאור השירות:
בדיקת קרינה בבית עם 2 חדרים ומטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא היה אדיב, נחמד והסביר את כל הפרטים. הוא גם הגיע הגיע בשעה נוחה לכולנו בערב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניסן אלמוג, ירושלים.
אשרור: 29/09/2021
משוב: 28/07/2021
תיאור השירות:
בדיקת קרינה בבית.
חוות דעת:
מקצועי ואדיב, הגיע בזמן שקבענו והמחיר בסדר. נתן מידע והסביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי ח. ירושלים.
משוב: 26/07/2021
תיאור השירות:
בדיקת קרינה וסביבה לדירה.
חוות דעת:
בעל המקצוע היה אחלה ממש, הגיע בזמן, היה מקצועי ונתן אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבנר ברזובסקי, ירושלים.
אשרור: 30/08/2016
משוב: 25/07/2016
תיאור השירות:
בדיקה של קרינה סלולארית בדירה.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה באותו היום והיה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
שי עובדיה, חיפה.
משוב: 02/05/2025
חוות דעת:
היה מצוין, הכל היה בסדר גמור! מקצועי וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר פריימן, אלעד.
משוב: 13/10/2024
תיאור השירות:
בדיקת קרינה חשמלית בדירה.
חוות דעת:
התקשורת מצויינת, הוא שידר מקצועיות והסביר שהוא גם מהנדס חשמל אז נראה שמבין בתחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 106 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשבודק קרינה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של בדיקות קרינה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דניאל נשוי באושר ואב לשלושה קטנטנים. כשהוא לא מודד קרינות אלקטרומגנטיות, הוא מנסה לפתח פטנטים ולגלות דברים חדשים.
לתחום הקרינה הוא הגיע במקרה. "התמחיתי בניטור הפרעות אלקטרומגנטיות, ואחר כך מצאתי עבודה כמודד קרינה. שלושה חודשים אחר כך הפכתי להיות ראש תחום הקרינה במועצה הציבורית למניעת רעש וזיהום בישראל. שש שנים לאחר מכן פתחתי עסק משלי - דריה מהנדסי בריאות".
"הייתה לי לקוחה בתל אביב", מספר דניאל, שנאבקה ארבע שנים מול חברת החשמל. כשאני הגעתי נאבקתי מולם במשך שנה – והצלחנו. זה נותן לי סיפוק, אני יודע שאם אני מנסה ולוחץ, בסופו של דבר אני מצליח."
בעתיד הוא רואה את עצמו ממשיך ומתפתח בתחום, מקווה לגדול ולהתרחב, "אבל עד אז", הוא אומר, "אני מקווה לעבוד עם קבלנים, כדי שנוכל לחזות את מדדי הקרינה מראש ולמנוע בעיות עבור אנשים".
דניאל עוסק בביצוע בדיקות קרינה, ומנהל בגאווה את חברההמבצעת בדיקות קרינה וסביבה.
למרות שלדניאל יש תואר ראשון במדעי המחשב, והוא גם הנדסאי חשמל, הוא בחר להתמקד דווקא בתחום הקרינה, בו הוא עוסק כבר למעלה מ – 15 שנה.
הוא אוהב את המקצוע ובעיקר את מציאת הפתרונות. "אני אוהב לעזור לאנשים ולראות כיצד כל הלחץ והחרדה הופכים להיות שמחה ורוגע. הלחץ משפיע על הבריאות, וכשהבנאדם רגוע יותר הוא פנוי לדברים אחרים".
הוא מתמחה במדידות קרינה ומסייעים במציאת פתרונות מיגון.
שאלות ותשובות עם דניאל
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.