הוא היה בסדר, סך הכל נחמד מאוד, המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 18/08/2021
משוב: 02/05/2021
תיאור השירות:
תיקון חמישה תריסים, שניים חשמליים ושלושה תריסי גלילה בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא חזר בפעם שלישית והצליח לתקן את הבעיה, היה על הכיפאק והגיע צ'יק צ'ק מהרגע שהודיע שהוא בא.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 27/06/2021
משוב: 27/04/2021
תיאור השירות:
תיקון גלגלים של ויטרינה ומנגנון נעילה.
חוות דעת:
היו מאוד נחמדים, הגיעו בזמן, היו מקצועיים ומהירים. הייתה אי הבנה במחיר אך הנושא לובן וסודר בצורה נעימה ומכובדת.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 5 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.