בחיים שלי לא פגשתי אינסטלטור כזה, מהיום אני אשתמש רק בו. הוא הגיע ביום שישי בשעה שהוא אמר, פתר את הבעיה והיה נחמד. הוא הסביר כל דבר שהוא עשה והמחיר היה הוגן, אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גוציה ג, רמלה.
משוב: 02/02/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב ראשי של הבניין.
חוות דעת:
הכל היה עשר. הגיע בזמן, היה מקצועי והיינו מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברי א. לוד.
משוב: 29/12/2016
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי מרוצה ממנו. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חגי דיאמנדי, לוד.
משוב: 29/12/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת ברז.
חוות דעת:
הוא היה 10, הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זאב אופנהיימר, לוד.
אשרור: 07/07/2016
משוב: 24/04/2016
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חלי סמיוני, לוד.
אשרור: 19/04/2016
משוב: 06/03/2015
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה פנטסטי! הגיע תוך פחות משעה, ביצע את העבודה על הצד הטוב ביותר והמחיר היה יותר מהוגן. כל הכבוד!!!
***
עדכון - אחרי חודש:
מהפעם הראשונה שהוא היה פה, הוא מגיע אחת לחודש כמו שעון לבצע ״טיפול מונע״ נגד סתימות (לבת שלי יש שיער מאוד ארוך). ואני מרוצה עד הגג. ממליצה בחום, פשוט תזמינו אותו לא תתחרטו.
השירות היה מעולה, הוא עשה כל מה שביקשתי ממנו ואפילו מעבר ולא לקח הרבה כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי מלמול, רמלה.
משוב: 09/08/2015
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית וטובה והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1802 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
גולש בניין {סנפלינג} ועובד גובה כללי
תעודת מקצועה רצפות
תעודת שרברבות
תיקון צנרת ללא הרס
אודות
אלירן הוא בן 30, נשוי לנטלי ולהם שני ילדים מתוקים. בזמנו הפנוי יש לאלירן תחביבים מקוריים במיוחד: אגרוף תאילנדי וצלילה חופשית עם צִלצל!
בגיל 15 הוא התחיל לעבוד בשיפוצים, והיה מעורב בפרויקטים גדולים למרות גילו הצעיר. שם הוא קיבל מוסר עבודה ואת הכלל הכי חשוב: אף פעם לא להתפשר על איכות . "לא משנה כמה עומדים לשלם לך, האיכות צריכה להיות הכי טובה שאפשר".
לפני 10 שנים הוא הבין שהוא הרבה יותר נהנה מהאינסטלציה מאשר מהשיפוצים, הוציא תעודת שרברב והקים את העסק. באינסטלציה, בניגוד לשיפוצים, אלירן זוכה לפגוש, לדבר ולעזור לאנשים חדשים כל יום, שזה בעצם מה שהוא הכי אוהב. בתחום בו שומעים לא פעם על מקרי רמאות וחאפריות אלירן נהנה לתת שירות מקצועי ואמין, שהרבה מהלקוחות בכלל לא יודעים שהוא אפשרות.
אלירן אומר שגם אם לא היה אינסטלאטור, כנראה היה בתחום השיפוצים כי הוא "פשוט חולה על מתן השירות הזה" ☺. בעתיד הוא מקווה להרחיב את העסק עוד יותר ולעזור לכמה שיותר אנשים.
אלירן עובד בתחום השיפוצים מאז שהוא נער, ואת עסק תיקוני האינסטלציה הקים לפני 10 שנים. הרקע בשיפוצים של אלירן מאפשר לו לסיים את העבודה עד הסוף, כך שאין לכם מה לדאוג אם צריך להרים בלטות.
תחומי התמחות:
:: שימוש במכשור מתקדם
:: עבודות בגובה עם ציוד סנפלינג
:: כל התיקונים שאפשר להעלות על הדעת
העסק הוא בעל זמינות גבוהה מאוד, ומגיע לשטח נרחב: מאשקלון ועד פתח תקווה! אלירן תמיד נהנה להיות לארג', להסביר כל מה שצריך וגם שמח לעזור בטלפון. הוא מצהיר כי "הכסף זה לא העניין, הרבה יותר חשוב לי דעת הלקוחות. לפתור ללקוח את הבעיה ולהשאיר אותו מרוצה, זה מה שמשאיר אותי עם חיוך."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.