הגיע יום למחרת וטיפל בסבלנות בתקלה. היה נחמד מאד. הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה אמיר, גני תקווה.
אשרור: 15/08/2017
משוב: 11/05/2017
תיאור השירות:
החלפת צינור.
חוות דעת:
שירות מעולה! מקצוען, אדיב, דייקן ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן א. גבעתיים.
אשרור: 09/05/2017
משוב: 07/03/2017
תיאור השירות:
החלפת מספר ברזים במקלחת.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר לוי, גני תקווה.
משוב: 19/03/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אמיר פ. קרית אונו.
משוב: 07/11/2016
תיאור השירות:
החלפת ברז למיכל הדחה בשירותים.
חוות דעת:
משה הגיע לפני הזמן שהתחייב. עבד בזריזות ומקצועיות, השיב בסבלנות לשאלותיי וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר אוחיון, גני תקווה.
אשרור: 07/07/2016
משוב: 18/04/2016
חוות דעת:
היה ממש אחלה! 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל ברוש, קרית אונו.
אשרור: 29/03/2016
משוב: 31/12/2014
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. הוא גם היה הוגן במחיר, שירותי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן לוין, גני תקווה.
אשרור: 08/03/2016
משוב: 09/11/2014
תיאור השירות:
החלפת מיכל אסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה כמו שצריך, גם המחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
רמי ניצני, קרית אונו.
אשרור: 08/03/2016
משוב: 25/08/2015
תיאור השירות:
החלפת אסלה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן, עבד במקצועיות, השאיר הכל נקי וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן ר. קרית אונו.
משוב: 10/09/2015
תיאור השירות:
התקנת מדיח הגוללת קדיחה בארון והארכת צינורות.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ,היה נחמד ועשה עבודה טובה, לא בדקתי מחירים ואני שוקל אולי הייתי צריך להזמין גם נגר בכדי לעשות חורים מדויקים, אבל אני סה"כ מרוצה.
איכות
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3261 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
התנדבות - "שעה טובה"
אודות
משה האינסטלטור, בכלל התחיל כמשה נהג הסמיטריילר ומשה איש דודי השמש והחשמל , אבל ברגע שהחל לעסוק באינסטלציה הבין שזה מה שהוא אוהב לעשות.
משה השתחרר מהצבא, ומהר מאוד הגיע לתחום האינסטלציה. הוא עבר הכשרות וקורסים והתאהב במפגש עם האנשים.
מגוון האנשים השונים שמשה פוגש בכל יום בעבודתו כאינסטלטור, זה הדבר האהוב עליו בעבודה. אין יום דומה לאתמול, אין אדם אחד שזהה לאחר ואין בעיה זהה לקודמתה. הסיפוק שמשה מרגיש כשהוא פותר בעיה והחיוך של הלקוחות המרוצים בתמורה – זה מה שגורם לתחושת הסיפוק הגדולה בעבודה.
משה נשוי ואב לשני ילדים, בן ובת. כשמשה לא מתקן נזילות או פותח סתימות, אתם יכולים לפגוש אותו מטייל בארץ. מעברו כנהג סמיטריילר משה שמר את האהבה הגדולה שלו לנהיגה – ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולי ג'יפים.
משה האינסטלטור עוסק באינסטלציה מזה 25 שנים ומספק את כל שירותי האינסטלציה. משה האינסטלטור מקפיד על מתן שירות מקצועי תוך התייחסות אישית לכל לקוח. שימו לב: משה מכבד כרטיסי אשראי
תחומי ההתמחות
:: פתיחת סתימות
:: איתור נזילות
:: הגברת לחץ מים
:: התקנת מטהרי מים ומסנני מים
:: החלפת צנרת בבניין
:: הקמת קו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.