היתה נזילה בשירותים, אבי בדק ונסה לתקן, גשזה לא צלח, המליץ על החלפה של הניגרה.
והבעי. נפתרה
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנדריי קובץ, מודיעין.
משוב: 15/05/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח. הסתימה קשה אבל בתוך חצי שעה פתח אתה. בעל ידע וכלים מקצוענים.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותי הירשפלד, רעננה.
משוב: 14/05/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז ואיתור מקור ריח רע בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה חמוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחלי מנדל, ירושלים.
משוב: 12/05/2025
תיאור השירות:
תיקון שיבר ראשי בבניין.
חוות דעת:
מעולה! היה אחלה. המחיר היה קצת גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד רובין, תל אביב.
משוב: 12/05/2025
תיאור השירות:
שחרור סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים רוזנברג, ירושלים.
משוב: 11/05/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת צנרת בכיור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר! מצוין, הוא מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעין פרוסק, ירושלים.
משוב: 08/05/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה והחלפת מנגנון.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד ומקצועי, אך לצערי הבעיה לא נפתרה.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2769 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.