אני מאוד מרוצה מאבי! הייתה סתימה רצינית בצנרת של הבניין והוא הגיע פעמיים, על מנת לסיים את העבודה על הצד הכי טוב. היה אחלה, הוא תמיד הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. אני ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה ב. ירושלים.
משוב: 10/09/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת מים בבניין קומות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה מקצועית. הוא שירותי, אדיב, נעים והסביר לנו איך להימנע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלינה וינברג, ירושלים.
משוב: 08/06/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ביוב בבניין.
חוות דעת:
היה שירות בסדר גמור, הוא מאוד מקצועי ונחמד, התעקב טיפה בזמנים. המחיר היה לדעתי אולי יקר אבל לא ביצעתי השוואה. סך הכל היה באמת מצויין.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
טליה כהן, ירושלים.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת בניין ראשית.
חוות דעת:
הוא מקצוען, נתן שירות מעל לכל ציפייה. חשבנו שזה סתימה קטנה אבל הסתבר שזה היה בבניין והוא פתר את זה באדיבות, מומלץ מאוד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ידידיה ירושלמי, ירושלים.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של צנרת בניין.
חוות דעת:
בסה"כ היה טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סופי דיאמנט, ירושלים.
אשרור: 01/05/2018
משוב: 01/03/2018
תיאור השירות:
החלפת צנרת מים (חנוכייה שלמה) בבניין מגורים.
חוות דעת:
עשה עבודה גדולה טובה ומצוינת, עבודה נקייה ויפה. עניין התיאום היה קצת בעייתי. אני מעדיפה לתאם מראש.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
ריבה ספרלינג, ירושלים.
אשרור: 26/12/2017
משוב: 10/09/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של בניין.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומקצועי, הגיע ביום שישי בהתראה קצרה ועבד טוב, המחיר קצת יקר לטעמי אבל חוץ מזה הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
פנינה חורי, ירושלים.
משוב: 11/10/2017
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים, תיקון נזילה בצנרת, פתיחת סתימה בצנרת של הבניין והארכת סיפון.
חוות דעת:
הוא היה נהדר ממש. הוא עבד אצלי למעלה משעה, היה מקצועי ועשה עבודה יוצאת מהכלל, היה ברור לעין שהעבודה הייתה יסודית. הוא הגיע בזמן בהתראה קצרה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בן צרטוף, ירושלים.
משוב: 21/03/2016
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח שהגיעה עד סוף הצנרת של הבניין.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, והגיע בדיוק בזמן. הייתה תקלה הרבה יותר רצינית ממה שחשבנו בהתחלה. המחיר היה יותר יקר ממה שצוין אבל היה מאוד הוגן בסך הכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2782 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.