היה טוב מאוד. הייתי מרוצה! יעיל, הגון ומקצועי בהחלט.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל ח. ירושלים.
משוב: 02/04/2025
תיאור השירות:
תיקן סתימה מתחת לכיור במטבח.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! מסתבר שהסתימה מורכבת יותר ודורשת יותר עבודה, והוא סידר את הבעיה בזריזות ובניקיון. היה נחמד ואדיב. נפנה אליו שוב בעתיד!
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי בן, ירושלים.
משוב: 06/02/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה עשר, הכל מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל פלייש, ירושלים.
משוב: 27/11/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה 100%. 5 כוכבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רינה שנפלד, ירושלים.
אשרור: 02/09/2024
משוב: 03/03/2024
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין. הגיע עם חלפים. התאים את החלק. נקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
יבגני טיטץ, ירושלים.
משוב: 22/08/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב ומעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד פ. ירושלים.
משוב: 13/08/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
היה מצוין! זאת הייתה סתימה קשה ולקח כמה שעות לשחרר אותה. אבי אדם נחמד ומסביר פנים, שירותי ומאוד מקצועי. המחיר היה הוגן מאוד לדעתי. ממליץ בחום!
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.