היה מצוין! שירות אדיב ואכפתי!! הגדלת ראש ואכפתיות. אפילו השאיר אחריו סביבה מסודרת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רובי אשכנזי, חולון.
אשרור: 06/06/2025
משוב: 07/04/2025
תיאור השירות:
חיבור מטבח לצנרת, כולל התקנת כיור, חיתוך והתאמת נירוסטה.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בוריס פיצחידזה, חולון.
משוב: 29/05/2025
תיאור השירות:
שחרור סתימה בכיור מטבח, כולל פתיחת קיר לגישה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
דוד היה מצוין, הוא בן אדם טוב ומקצועי, פשוט אין מילים! כל הכבוד לו, ציון עשר פלוס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל בן דוד, בת ים.
משוב: 12/05/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשני כיורים בחנות.
חוות דעת:
בחור חמוד לאללה, מקצועי מאוד ופתר את הבעיות. על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי אדרי, חולון.
משוב: 07/04/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
ממש אין מילים! מקצוען. כל הכבוד לו, שימשיך בעבודתו האיתנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי יוסף, חולון.
משוב: 31/03/2025
תיאור השירות:
טיפול בכיור חפיפה.
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה ו. חולון.
משוב: 26/03/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
היה מצוין! דוד היה מצוין! הגיע בזמן, נתן שירות אדיב ומקצועי, עבד במהירות וביעילות, ופתר את הבעיה בצ’יק צ’ק. רואים שהוא יודע מה הוא עושה, והרגשתי שאני בידיים טובות. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל ב. בת ים.
משוב: 19/03/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז לתמי 4 והחלפת ברז כיור מטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה נהדר פלוס! דוד מסביר הכל לפני שהוא מבצע את העבודה, נותן ללקוח להבין מה התקלה ומה הן הדרכים לפתרון ומאפשר ללקוח לקבל החלטות בהתאם. אני מאוד ממליץ על דודו ואפנה אליו בכל פעם שאצטרך אינסטלטור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא פטש, חולון.
משוב: 10/03/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרית זדה, בת ים.
משוב: 02/03/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור של שירותים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 139 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דוד הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור מורשה עם שנים של ניסיון במתן שירותי אינסטלציה מקצועיים, אמינים ומתקדמים. אני מתמחה במגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, כולל תיקון ניאגרות סמויות, גלויות, תיקון והחלפת ברזים, תיקון נזילות בשירותים ובאמבטיה והחלפת ברזי ניל וסיפון ועוד. ה'אני מאמין' שלי הוא שירות מקצועי, אמינות ושביעות רצון הלקוחות. כל עבודה מבוצעת ביסודיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, תוך שימוש בחומרים ובכלים האיכותיים ביותר בשוק".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.