היה על הכיפאק! איציק החליף לנו מפסק של דוד חשמל. ניסה לעזור דרך הטלפון, כשלא הצליח והובן שצריך להחליף הגיע והחליף. היה אדיב מאוד, נעים ושירותי. עבודתו יסודית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילה ש. הוד השרון.
משוב: 11/05/2025
תיאור השירות:
תיקון מאוורר מרעיש.
חוות דעת:
היה מעולה, אין לי מילה רעה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית שפירא, רמת גן.
אשרור: 08/05/2025
משוב: 05/03/2025
תיאור השירות:
איתור קצר בדוד שמש והחלפת פלאנג' ותרמוסטט.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה אלוף עולם! מאוד נחמד ומתחשב, העבודה נעשתה במקצועיות והמחיר לדעתי היה ממש זול. ממש כל המילים הטובות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן פיהא, חיפה.
אשרור: 05/05/2025
משוב: 03/03/2025
תיאור השירות:
תיקון נתק בדירה.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טליה ג. אשקלון.
משוב: 01/05/2025
תיאור השירות:
טיפול בבעיה נקודתית בחשמל במתחם.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מקסים! אמנם פתרון זמני שקדם לעבודה מורכבת בהרבה אבל פתר לנו את הבעיה לאותו יום ואפשר לנו לחזור לעבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל מ., תל אביב.
משוב: 30/04/2025
תיאור השירות:
תיקון תנור מיקרוגל.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל אמיתי, תל אביב.
משוב: 30/04/2025
תיאור השירות:
החלפת מנורה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה על הכיפאק, ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אושרי ט. תל אביב.
משוב: 29/04/2025
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה מעולה! אין לי מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב א. תל אביב.
משוב: 29/04/2025
תיאור השירות:
תיקון 3 שקעים, אחד מפוחם ושניים מסגרת רופפת.
חוות דעת:
מצויין, הכל, הכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 129 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
תקלות חשמל
בתוקף עד
אודות
איציק הוא חשמלאי ועל כך הוא מספר: הקורונה גרמה לי לשנות מקצוע והבנתי שזה מה שעושה לי טוב. חשוב לי להקשיב ללקוח ולהבין מה התקלה, ולאחר מכן להסביר מה צריך לעשות בשביל לפתור את הבעיה. סדר וניקיון חשובים לי מאוד גם במהלך העבודה וגם אחרי סיומה. חשוב להיות הגון וישר ולתת ללקוח שיהיה מרוצה מהשירות".
תחומי התמחות
:: תקלות וקצר חשמלי.
:: התקנת מכשירי חשמל.
ותק בתחום
משנת 2020.
שאלות ותשובות עם איציק
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.