היה מעולה! הגיע מיד, טיפל בכל הבעיות, חזר שוב כשהייתה תקלה ולא עזב עד שהכל היה נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אביב הוא דור שני במשפחתו בענף האינסטלציה ונמצא בתחום מעל 14 שנים. "התחלתי את דרכי עם אבא שהוא קבלן בניין ועוסק בתחום השיפוצים" הוא מספר. "תמיד למדתי ממנו לתת שירות מצויין ולעמוד בזמנים שקבעתי עם הלקוח" הוא מוסיף. אם תשאלו אותו, הדבר שהכי מסב לו אושר בעבודתו הוא הפידבק של הלקוח. "הדבר שהכי מספק אותי זה לראות את הלקוח מרוצה ושמח מהשירות שלי". הוא מעיד. "הרגעים המשמחים מבחינתי בתחום זה לקבל טלפון בשעות חירום מלקוח ממש מודאג. להגיע אליו גם בשעות לא סבירות, לתת לו מענה, ובסיום העבודה לשמוע ממנו כמה הוא מאושר ושמח שהגעתי לתת לו שירות למרות הכל" מספר אביב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.