היה מצוין! היה מאוד לעניין. הטיפול היה שיננית, והוא עשה עבודה משולמת. היה הרבה עבודה והמחיר ממש זול לעומת השירות המושלם והמקצועיות וגם רגיש לכאב שלי ואנושי. פשוט מרגישים שמדובר ברופא שאכפת לו מהלקוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
דביר הריסון, אפרת.
משוב: 07/03/2024
תיאור השירות:
בדיקת שיניים שגרתית ושיננית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש עשר מעשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 23 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
דביר הוא רופא שיניים, על כך מספר: "חשוב לי שבצד הטיפול המקצועי ביותר, המטופלים שלי גם ירגישו שבאמת אכפת לי וחשוב לי לעזור להם ושהחוויה שלהם תהיה נעימה עד כמה שאפשר (וידוע לי שזה לא פשוט בתחום הלא ממש אהוב של רפואת השיניים). המוטו שלי הוא שאני קודם כל רופא שיניים שמטפל באנשים, ורק אחר כך גם אדם שמתפרנס מזה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.