הוא רופא סבלני, אדיב ועדין. כל המשפחה שלי מטופלת אצלו. רואים שיש לו ניסיון, פשוט תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה שטרית, ירושלים.
משוב: 19/07/2023
תיאור השירות:
ניקוי וסידור שיני בינה, טיפולי שורש וסתימות.
חוות דעת:
אדם נעים הליכות, מקצועי, נדיב ומסביר כל דבר שהוא עושה. הגעתי אליו כמה פעמים לטיפול. גם מוקד המרפאה נותן שירות נעים, ממליץ מאוד!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
דניאל מימרן, מבשרת ציון.
משוב: 06/01/2025
תיאור השירות:
טיפול שיניים שכלל עקירה וטיפול שורש.
חוות דעת:
הטיפול היה עבור אמא שלי, היא אישה בת 90 והתלוויתי אליה לכל הטיפולים. הוא באמת איש מקצוע מעולה, אדיב, מסביר ויש לו סבלנות. ממש לא ציפינו לזה אבל כמו שקראנו ככה זה היה באמת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 24 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
דביר הוא רופא שיניים, על כך מספר: "חשוב לי שבצד הטיפול המקצועי ביותר, המטופלים שלי גם ירגישו שבאמת אכפת לי וחשוב לי לעזור להם ושהחוויה שלהם תהיה נעימה עד כמה שאפשר (וידוע לי שזה לא פשוט בתחום הלא ממש אהוב של רפואת השיניים). המוטו שלי הוא שאני קודם כל רופא שיניים שמטפל באנשים, ורק אחר כך גם אדם שמתפרנס מזה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.