מומלץ בחום! תומר היה נחמד, אדיב, הגיע בזמן, נראה שהשקיע בעבודה והתאמץ כדי שהתוצאה תהיה על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הלן רפנברג, רמת גן.
אשרור: 11/01/2021
משוב: 08/11/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
אין לי מילים, אם יש משהו מעל מאה זה הוא! אין דברים כאלה, הוא עבד, נהג באדיבות ודאג לניקיון. הייתי בהלם, עשה עבודה מקצועית וידע הכל, הוא נכנס הביתה והיה אור בבית! הייתי מאוד מרוצה, לגמרי יצא צדיק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר בר, גבעתיים.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת פאמילי.
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לינה חורי, רמת גן.
אשרור: 04/08/2017
משוב: 25/04/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן עיליי של חברת פמליי.
חוות דעת:
הוא היה עשר. באמת. עשה את העבודה ככ מהר, לא ציפיתי לזה. הוא ממש שמר על ניקיון, היה אדם נעים וגם עשה עבודה טובה. מכל הבחינות הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי שוחט, גבעתיים.
משוב: 17/01/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה וניקוי מזגן נוסף.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה. הגיע תיק תק. נתן מחיר הוגן לאחר בדיקה עם מתחרים. עשה לי כמה עבודות אקסטרה מעבר למה שהיה צריך. נחמד ואדיב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתי כ. רחובות.
אשרור: 23/04/2025
משוב: 02/02/2025
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה A 450.
חוות דעת:
מקצועי, זמין ונחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 711 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות vrf
אודות
תומר הגיע לתחום המיזוג עוד כילד – כל המשפחה שלו עוסקת בתחום ומהם הוא ספג את הידע. "אבא שלי וכל האחים שלי עוסקים במיזוג, ואפשר לומר שבעצם קיבלנו את זה בירושה. כשהייתי ילד הייתי מצטרף לאבא ולאחים הגדולים שלי לעבודה וככה למדתי את העבודה."
הוא נשוי טרי (בשעה טובה!) וכשהוא לא בעבודה תוכלו למצוא אותו באהבה השנייה שלו – גלישת גלים.
מה שהוא הכי אוהב בעבודה זו הלמידה והסיוע לאנשים. "בעבודה שאני אני כל יום לומד משהו חדש, כל הזמן יש תקלות מורכבות וחדשות, אבל הכי כיף זה לעשות לאנשים טוב בקיץ ובעיקר לתת שירות לאנשים מבוגרים. זה מספק."
ומה השאיפות לעתיד? "להמשיך להתקדם ולהתפתח בתחום המיזוג, זה הדבר שאני הכי אוהב, ולהקים בית."
תומר עוסק במיזוג אויר כבר עשר שנים, ומנהל ביד רמה את העסק שקרוי על שמו.
"חשוב לי בעבודה להיות מאוד מסודר", הוא אומר. "אני מקפיד מאוד על סדר וניקיון ואת מה שאני עושה אני עושה מאהבה."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן מיני מרכזי
:: תיקון מזגן עילי
:: תיקון מזגן מרכזי
:: התקנת מזגן עילי
:: התקנת מזגן מיני מרכזי
::ניקוי פילטרים במזגן
"אני אוהב את העבודה האקטיבית ואת העשייה ונהנה כל יום להגיע למקומות חדשים ולהכיר אנשים חדשים."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.