הוא היה מקצועי ונחמד, לאחר דיאגנוזה שלו הבנתי שאין לי עניין לתקן את המחשב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנה ל. רמת גן.
אשרור: 14/12/2017
משוב: 02/11/2017
תיאור השירות:
ניקוי מוירוסים ותוכנות ריגול ועדכון תוכנה לווינדוס 10 במחשב נייד של טושיבה.
חוות דעת:
עזרא היה מאוד נחמד, נעים והשירות היה מעולה! המחשב שלי היה מאוד איטי וכבר בשיחת הטלפון הוא איתר את מה שהייתי צריכה ונתן לי מחיר משוער לעבודה. התקשורת איתו הייתה ממש טובה, הוא היה שקוף בנוגע למה שהוא הולך לעשות ועדכן אותי בטלפון במהלך העבודה. השארתי אצלו את המחשב ולאחר ימים ספורים לקחתי אותו והכל נראה בסדר. אני בהחלט ממליצה :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד העברי, ירושלים.
משוב: 26/09/2017
תיאור השירות:
החלפת דבק תרמי וניקוי מחשב נייד של חברת טושיבה.
חוות דעת:
הוא אחלה גבר! אכפתי ואדיב. מאוד מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
סוזן לנדי, ירושלים.
משוב: 28/09/2016
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מחשב נייד של חברת טושיבה.
חוות דעת:
המחשב שלנו לא עבד. התקשרנו אליו, הוא היה מאוד נחמד, אמר לנו מה לעשות, פתר את הבעיה ולא לקח כסף. הוא היה הוגן, אמין וממש צדיק. פשוט יוצא מן הכלל.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
יונתן מ. ירושלים.
משוב: 25/05/2016
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד שנרטב מחברת טושיבה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הוא לקח מחיר ממש מוזל שכלל גם החלפה של דבק טרמי וניקוי למחשב. עבודה ללא תיקון של רטיבות יכול לעלות בסכום שהוא לקח. אני מאד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איליה שולמן, תל אביב.
אשרור: 21/04/2015
משוב: 25/12/2014
תיאור השירות:
בדיקת מחשב נייד חברת טושיבה עקב התחממות וכבוי פתאומי.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא 100 אחוז, עשה עבודה מקצועית וטובה. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדיה אוחנה, מבשרת ציון.
משוב: 28/09/2014
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת טושיבה וקניית מטען.
חוות דעת:
הוא תותח על! הוא היה אמין ומקצועי והכל היה מעולה.
הוא בנאדם מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 775 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כבר מילדות התחבר עזרא למחשבים והתחום שהתחיל כתחביב, הפך להיות מקצוע של ממש בימי האוניברסיטה (לפני כ-20 שנה).
עזרא מספר שאם לא היה טכנאי מחשבים, כנראה שהיה עובד סוציאלי. אתם בטח אומרים לעצמכם שמדובר בתחומים רחוקים, אבל קיים ביניהם מכנה משותף אחד והוא השאיפה לעזור לאנשים במצוקה.
סיפור משעשע שזכור לו במיוחד היה עם אדם שהגיע בעיניים דומעות למעבדה. מסתבר שאשתו שפכה מרק רותח על המקלדת של המחשב הנייד והוא היה זקוק למחשב בדחיפות. עזרא הכין כבר את הלקוח לנורא מכל אבל הבטיח לנסות לתקן. בזמן התיקון הלקוח עמד בצד וקרא פרקי תהילים. ותפילותיו נענו מכיוון שבתוך שעה קלה יצא הלקוח עם מחשב עובד.
אחרי יומיים שב הלקוח עם אותו המחשב, רק שהפעם נשפך עליו מיץ תפוזים.
אם עצרתם את נשימתכם ברגע זה, אז רק דעו לכם שלמחשב שלום .
עזרא הוא הבעלים של הסעק שלו כבר למעלה מ-10 שנים. הוא בעל תואר אוניברסיטאי במתמטיקה והוראה.
לדבריו, מה שמייחד אותו בתחום המחשבים היא העובדה שהוא אוהב לעבוד עם אנשים, אולי יותר ממה שהוא אוהב לעבוד עם טכנולוגיה: "אני תמיד משתדל להעניק ללקוחות שלי את אותו היחס שהיית רוצה שטכנאי ייתן לאימא שלי".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.