עזרא היה מצוין. כבר משיחת הטלפון איתו הוא היה בעל תשומת לב והקשיב לבעיה שלי. גם כשהגעתי לחנות הוא סייע לי, ידע מה הוא עושה ופתר את הבעיה בצורה נקייה ויעילה. הוא היה ממש מדהים, מא' ועד ת'.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
ירדן כהן, ירושלים.
משוב: 31/08/2023
תיאור השירות:
עדכון bios ובדיקה כללית במחשב מחברת דל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ממש. גם נחמד וגם מחיר הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל שחק, ירושלים.
אשרור: 05/02/2023
משוב: 06/10/2022
תיאור השירות:
החלפת דיסק במחשב נייד מחברת דל.
חוות דעת:
עד כה עזרא היה פשוט מאה אחוז! נתן שירות מאוד סבלני בטלפון, סיפק את כל ההסברים שצריך והיה באמת מדהים!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ורדה בן הרוש, ירושלים.
אשרור: 03/11/2022
משוב: 24/07/2022
תיאור השירות:
החלפת דיסק קשיח והגברת מהירות במחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
שירות מצוין. הגעתי עם המון חששות וכבר בשיחת בטלפון הוא הרגיע אותי. נתן לי שירות באדיבות ובאמינות. הוא מומחה בתחום, מאוד שמחה שהגעתי אליו. לדעתי המחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתי כהן, ירושלים.
אשרור: 06/10/2022
משוב: 06/06/2022
תיאור השירות:
תיקון חיבורים במסך של מחשב נייד מחברת דל.
חוות דעת:
היה עשר בכל המובנים, הוא היה מקצועי לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירן שטרן, ירושלים.
משוב: 11/09/2022
תיאור השירות:
איפוס לוח אם במחשב מחברת dell.
חוות דעת:
עזרא היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתן בריל, ירושלים.
משוב: 28/06/2022
תיאור השירות:
בדיקת מחשב נייח מחברת דל ומכירת מחשב נייח מחברת HP.
חוות דעת:
הכל היה מעולה! הוא נתן שירות מצוין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנה שומכר, ירושלים.
משוב: 16/06/2022
תיאור השירות:
אספקת והחלפת סוללה במחשב נייד של חברת Dell, התקנת שירותי תוכנה ואספקת מגן מסך.
חוות דעת:
היה מאוד מקסים ושירותי. הסביר לי גם בטלפון לפני ונתן לי את כל האינפורמציה שרציתי ומעבר. גם היה מאוד מהיר והייתי ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמונה אייל, ירושלים.
אשרור: 15/05/2022
משוב: 06/02/2022
תיאור השירות:
החלפת מסך במחשב נייד של חברת DELL.
חוות דעת:
הוא עמד בזמנים, היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 775 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כבר מילדות התחבר עזרא למחשבים והתחום שהתחיל כתחביב, הפך להיות מקצוע של ממש בימי האוניברסיטה (לפני כ-20 שנה).
עזרא מספר שאם לא היה טכנאי מחשבים, כנראה שהיה עובד סוציאלי. אתם בטח אומרים לעצמכם שמדובר בתחומים רחוקים, אבל קיים ביניהם מכנה משותף אחד והוא השאיפה לעזור לאנשים במצוקה.
סיפור משעשע שזכור לו במיוחד היה עם אדם שהגיע בעיניים דומעות למעבדה. מסתבר שאשתו שפכה מרק רותח על המקלדת של המחשב הנייד והוא היה זקוק למחשב בדחיפות. עזרא הכין כבר את הלקוח לנורא מכל אבל הבטיח לנסות לתקן. בזמן התיקון הלקוח עמד בצד וקרא פרקי תהילים. ותפילותיו נענו מכיוון שבתוך שעה קלה יצא הלקוח עם מחשב עובד.
אחרי יומיים שב הלקוח עם אותו המחשב, רק שהפעם נשפך עליו מיץ תפוזים.
אם עצרתם את נשימתכם ברגע זה, אז רק דעו לכם שלמחשב שלום .
עזרא הוא הבעלים של הסעק שלו כבר למעלה מ-10 שנים. הוא בעל תואר אוניברסיטאי במתמטיקה והוראה.
לדבריו, מה שמייחד אותו בתחום המחשבים היא העובדה שהוא אוהב לעבוד עם אנשים, אולי יותר ממה שהוא אוהב לעבוד עם טכנולוגיה: "אני תמיד משתדל להעניק ללקוחות שלי את אותו היחס שהיית רוצה שטכנאי ייתן לאימא שלי".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.