היה בסדר גמור. הוא טען שהמכשירים שמסרתי הם ממש ישנים. היה אמיתי ואמר שהוא יכול לתקן אבל לא ממליץ. הוא לא גבה תשלום על הבדיקה וארז לי את הכונן הקשיח מהלפטופ.
מבחינה מקצועית עזרא הוא משהו מיוחד, אמין מאוד! הוא עבד איתי בשקיפות והסביר לי את הסיכויים שיש לשחזור מידע, בסופו של דבר הוא הצליח לשחזר בקלות מששיער תחילה ולכן גם דרש סכום נמוך מהמחיר שנקב מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלחנן אסתרוביץ, ירושלים.
משוב: 23/03/2022
תיאור השירות:
קנית כונן למחשב נייח בחנות מחשבים.
חוות דעת:
היה בן אדם נחמד, המחירים שלו הוגנים, הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי אלבז, עכו.
משוב: 19/07/2021
תיאור השירות:
בדיקת קצר במחשב עקב מגעים לא נכונים + חיבור כונן קשיח חיצוני.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמרם בן דוד, ירושלים.
משוב: 16/05/2021
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת מקבוק שכלל החלפת כונן קשיח וסוללה.
חוות דעת:
הוא מאוד נעים ונתן שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנחם שלפרוק, קציר-חריש.
משוב: 30/11/2020
תיאור השירות:
בדיקת נזק מחדירת מים למחשב נייד והחלפת כונן בין מחשבים ניידים.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל קרביץ, ירושלים.
משוב: 27/11/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב שכלל אספקת והחלפת כונן.
חוות דעת:
היה מעולה ,מדהים ומקסים, אני ממליצה עליו! הוא לימד אותנו איך להחליף בעצמנו את החלק במחשב, הסביר כל דבר, וגבה מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהושפט רזיאל, ירושלים.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
בדיקת כונן קשיח ישן.
חוות דעת:
מצוין! הוא עשה בדיקה מהירה וטובה, לא הצליח לתקן אבל ממש השתדל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי פלג, ירושלים.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת כונן מחשב.
חוות דעת:
עזרא היה בסדר גמור, נתן לנו ייעוץ ובדק לנו את המחשב ולא רצה לקחת כסף בכלל, היינו מרוצים מהיחס, מהיושר ומהנחמדות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 775 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כבר מילדות התחבר עזרא למחשבים והתחום שהתחיל כתחביב, הפך להיות מקצוע של ממש בימי האוניברסיטה (לפני כ-20 שנה).
עזרא מספר שאם לא היה טכנאי מחשבים, כנראה שהיה עובד סוציאלי. אתם בטח אומרים לעצמכם שמדובר בתחומים רחוקים, אבל קיים ביניהם מכנה משותף אחד והוא השאיפה לעזור לאנשים במצוקה.
סיפור משעשע שזכור לו במיוחד היה עם אדם שהגיע בעיניים דומעות למעבדה. מסתבר שאשתו שפכה מרק רותח על המקלדת של המחשב הנייד והוא היה זקוק למחשב בדחיפות. עזרא הכין כבר את הלקוח לנורא מכל אבל הבטיח לנסות לתקן. בזמן התיקון הלקוח עמד בצד וקרא פרקי תהילים. ותפילותיו נענו מכיוון שבתוך שעה קלה יצא הלקוח עם מחשב עובד.
אחרי יומיים שב הלקוח עם אותו המחשב, רק שהפעם נשפך עליו מיץ תפוזים.
אם עצרתם את נשימתכם ברגע זה, אז רק דעו לכם שלמחשב שלום .
עזרא הוא הבעלים של הסעק שלו כבר למעלה מ-10 שנים. הוא בעל תואר אוניברסיטאי במתמטיקה והוראה.
לדבריו, מה שמייחד אותו בתחום המחשבים היא העובדה שהוא אוהב לעבוד עם אנשים, אולי יותר ממה שהוא אוהב לעבוד עם טכנולוגיה: "אני תמיד משתדל להעניק ללקוחות שלי את אותו היחס שהיית רוצה שטכנאי ייתן לאימא שלי".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.