סיוע בשליטה מרחוק במחיקת קבצים כפולים ותיקיות ריקות במחשב נייח.
חוות דעת:
קיבלתי מעזרא שירות מצוין וברמה גבוהה ביותר, הוא ממש בא לקראתי ושמחתי מאוד להיעזר בו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מלקם מלסה, ירושלים.
אשרור: 11/07/2021
משוב: 12/03/2021
תיאור השירות:
תיקון מדפסת מחברת HP ע"י התקנת תוכנה מרחוק.
חוות דעת:
עזרא היה ממש מקסים! הוא היה מאוד מקצועי, השירות היה מעולה והוא לא נפנף אלא נשאר עד שהכל הסתדר. תיקן לי את המדפסת מרחוק ויצאתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ש. פ. ביתר עילית.
משוב: 01/12/2020
תיאור השירות:
התקנת שרת ביתי nas, גיבוי קבצים משרת ישן, תמיכה מרחוק.
חוות דעת:
אני חושב שאף פעם לא פגשתי בעל מקצוע ככ מקצועי ושירותי בצורה יוצאת דופן.
שירות ברמה שבארצות הברית היו מתביישים.
תמיכה מהרגע הראשון עד שהnas פעל בצורה מיטבית.
והכל עם חיוך ענק והרגשה הכי טובה בעולם.
הלוואי וכל בעלי המקצוע יגיעו לרמה של עזרא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 775 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כבר מילדות התחבר עזרא למחשבים והתחום שהתחיל כתחביב, הפך להיות מקצוע של ממש בימי האוניברסיטה (לפני כ-20 שנה).
עזרא מספר שאם לא היה טכנאי מחשבים, כנראה שהיה עובד סוציאלי. אתם בטח אומרים לעצמכם שמדובר בתחומים רחוקים, אבל קיים ביניהם מכנה משותף אחד והוא השאיפה לעזור לאנשים במצוקה.
סיפור משעשע שזכור לו במיוחד היה עם אדם שהגיע בעיניים דומעות למעבדה. מסתבר שאשתו שפכה מרק רותח על המקלדת של המחשב הנייד והוא היה זקוק למחשב בדחיפות. עזרא הכין כבר את הלקוח לנורא מכל אבל הבטיח לנסות לתקן. בזמן התיקון הלקוח עמד בצד וקרא פרקי תהילים. ותפילותיו נענו מכיוון שבתוך שעה קלה יצא הלקוח עם מחשב עובד.
אחרי יומיים שב הלקוח עם אותו המחשב, רק שהפעם נשפך עליו מיץ תפוזים.
אם עצרתם את נשימתכם ברגע זה, אז רק דעו לכם שלמחשב שלום .
עזרא הוא הבעלים של הסעק שלו כבר למעלה מ-10 שנים. הוא בעל תואר אוניברסיטאי במתמטיקה והוראה.
לדבריו, מה שמייחד אותו בתחום המחשבים היא העובדה שהוא אוהב לעבוד עם אנשים, אולי יותר ממה שהוא אוהב לעבוד עם טכנולוגיה: "אני תמיד משתדל להעניק ללקוחות שלי את אותו היחס שהיית רוצה שטכנאי ייתן לאימא שלי".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.