ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במחשב נייד שכלל מאוורר מרעיש.
חוות דעת:
הוא ייעץ לי בטלפון מה לעשות ופתר לי את הבעיה, אמר לנקות מגעים ולהפעיל לחץ אוויר. היה נחמד ומקצועי. הכל היה אחלה הייתי מרוצה ממנו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אורי כהן, מעלה אדומים.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מחשב נייד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רעות אורדני, מעלה אדומים.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון כפתור הפעלה למחשב נייד.
חוות דעת:
שירות ממש נעים, היה סובלני, הסביר לי את הבעיה ותיקן אותה. אחר כך הייתי צריכה עוד משהו והרגשתי ממש בנוח, לא הייתה לו בעיה. הוא אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הרצל א. מעלה אדומים.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח שכלל החלפת חלקים והתקנת מערכת הפעלה חדשה.
חוות דעת:
היה מעולה! אדם ישר עם צוות מדהים ושירות מעולה. גילה את התקלה והציע פתרון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי כהן, מעלה אדומים.
משוב: 25/08/2016
תיאור השירות:
החלפת צירים למחשב נייד של חברת DELL.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד א. מעלה אדומים.
משוב: 13/01/2016
תיאור השירות:
החלפת מקלדת ותיקון מסך במחשב נייד של חברת ACER.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי לוי סטיבנסון, ירושלים.
אשרור: 08/09/2024
משוב: 21/08/2023
תיאור השירות:
החלפת דבק טרמי, חיבור צירים למחשב נייד מחברת אפל.
חוות דעת:
הוא היה מותק, אני באמת שמח שהגעתי אליו ובהחלט אחזור אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל אשר, ירושלים.
אשרור: 21/06/2024
משוב: 11/08/2023
תיאור השירות:
ניקוי מקלדת במחשב נייד.
חוות דעת:
עזרא היה מהמם! הוא חסך לי מאות שקלים. טכנאים אחרים שביררתי איתם אמרו שחייבים להחליף הכל. הוא בדק, הסביר את הבעיה, ניקה, סידר ולקח ממש מעט כסף לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל שוורץ, ירושלים.
אשרור: 04/06/2024
משוב: 22/03/2023
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד מחברת אפל שכלל החלפת חיבור טייפ סי.
חוות דעת:
עזרא היה מדהים! הוא תקשורתי, שירות מהיר ומצא מהר את התקלות. לדעתי המחיר היה זול ביחס לשוק והיה מקסים לאורך כל התהליך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 775 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כבר מילדות התחבר עזרא למחשבים והתחום שהתחיל כתחביב, הפך להיות מקצוע של ממש בימי האוניברסיטה (לפני כ-20 שנה).
עזרא מספר שאם לא היה טכנאי מחשבים, כנראה שהיה עובד סוציאלי. אתם בטח אומרים לעצמכם שמדובר בתחומים רחוקים, אבל קיים ביניהם מכנה משותף אחד והוא השאיפה לעזור לאנשים במצוקה.
סיפור משעשע שזכור לו במיוחד היה עם אדם שהגיע בעיניים דומעות למעבדה. מסתבר שאשתו שפכה מרק רותח על המקלדת של המחשב הנייד והוא היה זקוק למחשב בדחיפות. עזרא הכין כבר את הלקוח לנורא מכל אבל הבטיח לנסות לתקן. בזמן התיקון הלקוח עמד בצד וקרא פרקי תהילים. ותפילותיו נענו מכיוון שבתוך שעה קלה יצא הלקוח עם מחשב עובד.
אחרי יומיים שב הלקוח עם אותו המחשב, רק שהפעם נשפך עליו מיץ תפוזים.
אם עצרתם את נשימתכם ברגע זה, אז רק דעו לכם שלמחשב שלום .
עזרא הוא הבעלים של הסעק שלו כבר למעלה מ-10 שנים. הוא בעל תואר אוניברסיטאי במתמטיקה והוראה.
לדבריו, מה שמייחד אותו בתחום המחשבים היא העובדה שהוא אוהב לעבוד עם אנשים, אולי יותר ממה שהוא אוהב לעבוד עם טכנולוגיה: "אני תמיד משתדל להעניק ללקוחות שלי את אותו היחס שהיית רוצה שטכנאי ייתן לאימא שלי".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.