העברת מידע לכונן חיצוני ממחשב נייד שלא נדלק ומלווה בריח שרוף של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אני ממש מרוצה מהבחור הזה. אני מאמין שאם הייתי משאיר את המחשב אצל מישהו אחר הוא היה יכול להמציא תקלות. ההמלצות שנותנים עליו הן אמיתיות! הוא בחור סבלני, אמין ובן אדם לעניין. הוא חבל על הזמן, מגיע לו עשר בהכל ואני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי בן חור, ירושלים.
משוב: 14/11/2016
תיאור השירות:
החלפת מקלדת במחשב נייד סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הכל היה ממש מצויין
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אביגיל פ. ירושלים.
אשרור: 28/01/2015
משוב: 26/10/2014
תיאור השירות:
תיקון הארד דיסק נייד של חברת סמסונג שלא נקלט במחשב.
חוות דעת:
התקשרתי אליו לברר מה יכולה להיות הבעיה והוא הציע לי כמה אופציות. הוא אמר שבכל אופן, הבדיקה תהיה ללא עלות. דיברתי עם עוד טכנאים וכולם הציעו צורות שונות לעלות עבור הבדיקה. לאחר מכן, כשדיברתי אותו שוב אמרתי לו שלא מסתדר לי להגיע אליו אז הוא הציע לי פתרון יצירתי שיהיה לי נוח להביא לו את המכשיר לבדיקה. באותו יום שהשארתי את המכשיר הוא החזיר לי תשובה שאצלו במחשב ההארד דיסק נקלט והנתונים עולים ולכאורה הכל בסדר אז ככל הנראה הבעיה בכבל או בכניסת הUSB או בהגדרות התכנה. בגלל שיש לי כמה כבלים בבית רציתי לנסות לבדוק בבית אם המכשיר עובד ואספתי ממנו את ההארד דיסק. הוא לא גבה ממני שקל על הבדיקה והיה מאוד הגון וישר. במידה ותהיה לי בעיה נוספת בהמשך בהחלט אחזור אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
א. ג. ירושלים.
אשרור: 16/08/2016
משוב: 15/05/2016
תיאור השירות:
תיקון שקע המטען במחשב נייד של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ממש! הוא מאוד עזר, הוא היה אדיב ומקצועי הגיע בזמן והכל היה מעולה והתיקון היה מאוד מהיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג. ב. ירושלים.
משוב: 12/07/2016
תיאור השירות:
תיקון לוח במחשב נייד מחברת סמסונג.
חוות דעת:
בחור על הכיפאק ואחלה בנאדם! נתן שירות נהדר והיה מאוד אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
א. ו. כפר אדומים.
משוב: 12/07/2015
תיאור השירות:
תיקון מחשב שנשבר ושדרוג זיכרון מערכת במחשב נייד של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה נחמד והוגן ולכן אפשר לתת לו את הציון הגבוה ביותר.
הוא היה מאוד אמין ולא הסכים לתקן לי את המחשב אלא רק לאחר שתפוג לי האחריות מהחברה עליו.
הוא היה אכפתי והיה לו חשוב שהתיקון יצליח.
הוא הצליח לתקן את המחשב בעזרת פטנט שהיבואן אפילו לא הצליח לעשות, וכשהוא הצליח הוא ממש שמח איתי!
הוא מאוד אחראי. ממש יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 20/10/2016
משוב: 18/07/2016
תיאור השירות:
תיקון מסך שבור בסמסונג 5.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאוד, מהיר ונחמד. אבל המחיר שלו היה לא זול. הבאתי ולקחתי את המכשיר בחנות המחשבים שלו והוא עשה עבורי שירות שליחות בחינם למעבדת הסמארטפון.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 775 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כבר מילדות התחבר עזרא למחשבים והתחום שהתחיל כתחביב, הפך להיות מקצוע של ממש בימי האוניברסיטה (לפני כ-20 שנה).
עזרא מספר שאם לא היה טכנאי מחשבים, כנראה שהיה עובד סוציאלי. אתם בטח אומרים לעצמכם שמדובר בתחומים רחוקים, אבל קיים ביניהם מכנה משותף אחד והוא השאיפה לעזור לאנשים במצוקה.
סיפור משעשע שזכור לו במיוחד היה עם אדם שהגיע בעיניים דומעות למעבדה. מסתבר שאשתו שפכה מרק רותח על המקלדת של המחשב הנייד והוא היה זקוק למחשב בדחיפות. עזרא הכין כבר את הלקוח לנורא מכל אבל הבטיח לנסות לתקן. בזמן התיקון הלקוח עמד בצד וקרא פרקי תהילים. ותפילותיו נענו מכיוון שבתוך שעה קלה יצא הלקוח עם מחשב עובד.
אחרי יומיים שב הלקוח עם אותו המחשב, רק שהפעם נשפך עליו מיץ תפוזים.
אם עצרתם את נשימתכם ברגע זה, אז רק דעו לכם שלמחשב שלום .
עזרא הוא הבעלים של הסעק שלו כבר למעלה מ-10 שנים. הוא בעל תואר אוניברסיטאי במתמטיקה והוראה.
לדבריו, מה שמייחד אותו בתחום המחשבים היא העובדה שהוא אוהב לעבוד עם אנשים, אולי יותר ממה שהוא אוהב לעבוד עם טכנולוגיה: "אני תמיד משתדל להעניק ללקוחות שלי את אותו היחס שהיית רוצה שטכנאי ייתן לאימא שלי".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.