הוא היה ממש טוב, מעולה ממש. המחיר קצת יותר גבוה ממה שחשבנו אבל אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילור קלה, גבעת זאב.
משוב: 06/11/2022
תיאור השירות:
תיקון לוח אם במחשב נייד מחברת אסוס.
חוות דעת:
עזרא היה מצוין.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר ויינשטיין, ירושלים.
משוב: 08/06/2022
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת ASUS ורכישת מטען.
חוות דעת:
עזרא היה מעולה. הוא עשה עבודה טובה והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טובה שלזינגר, ירושלים.
אשרור: 03/05/2022
משוב: 02/02/2022
תיאור השירות:
תיקון מחשב של חברת אסוס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי ואדיב. המחיר היה מצוין בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה ר. ירושלים.
משוב: 23/01/2022
תיאור השירות:
פריצת סיסמה למחשב נייד מחברת אסוס.
חוות דעת:
הוא היה עשר מעשר! הייתי מאוד מאוד מרוצה מהעבודה וגם המחיר ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורית עג'מי, ירושלים.
משוב: 19/01/2022
תיאור השירות:
התקנת תוכנות על מחשב מחברת Asus.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, פשוט מקסים וגם גבה מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף סו, ירושלים.
משוב: 13/12/2021
תיאור השירות:
החלפת מסך מגע במחשב נייד של חברת אסוס.
חוות דעת:
היה מאוד מקצועי, נחמד, אדיב, ההערה היחידה היא שהיה יכול להיות יותר מסודר. חוץ מזה עמד בזמנים ועשה בדיוק מה שקבע.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
אודיה טהרני, ירושלים.
משוב: 10/11/2021
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת אסוס שכלל החלפת מסך.
חוות דעת:
התרשמתי מעזרא לטובה! הוא שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 775 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כבר מילדות התחבר עזרא למחשבים והתחום שהתחיל כתחביב, הפך להיות מקצוע של ממש בימי האוניברסיטה (לפני כ-20 שנה).
עזרא מספר שאם לא היה טכנאי מחשבים, כנראה שהיה עובד סוציאלי. אתם בטח אומרים לעצמכם שמדובר בתחומים רחוקים, אבל קיים ביניהם מכנה משותף אחד והוא השאיפה לעזור לאנשים במצוקה.
סיפור משעשע שזכור לו במיוחד היה עם אדם שהגיע בעיניים דומעות למעבדה. מסתבר שאשתו שפכה מרק רותח על המקלדת של המחשב הנייד והוא היה זקוק למחשב בדחיפות. עזרא הכין כבר את הלקוח לנורא מכל אבל הבטיח לנסות לתקן. בזמן התיקון הלקוח עמד בצד וקרא פרקי תהילים. ותפילותיו נענו מכיוון שבתוך שעה קלה יצא הלקוח עם מחשב עובד.
אחרי יומיים שב הלקוח עם אותו המחשב, רק שהפעם נשפך עליו מיץ תפוזים.
אם עצרתם את נשימתכם ברגע זה, אז רק דעו לכם שלמחשב שלום .
עזרא הוא הבעלים של הסעק שלו כבר למעלה מ-10 שנים. הוא בעל תואר אוניברסיטאי במתמטיקה והוראה.
לדבריו, מה שמייחד אותו בתחום המחשבים היא העובדה שהוא אוהב לעבוד עם אנשים, אולי יותר ממה שהוא אוהב לעבוד עם טכנולוגיה: "אני תמיד משתדל להעניק ללקוחות שלי את אותו היחס שהיית רוצה שטכנאי ייתן לאימא שלי".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.