בחור מקצועי, נחמד מאוד, אמין ושירותי. רק מחמאות עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי אופיר, ירושלים.
משוב: 11/11/2020
תיאור השירות:
שידרוג ותיקון מחשב נייח של חברת DELL שכלל החלפת הארד דיסק.
חוות דעת:
עזרא מאוד נחמד, מאוד מקצועי, המחיר הוגן מאוד והוא עומד בזמנים. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר ו. ירושלים.
משוב: 16/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד, כלל תיקון מסך ושידרוג לדיסק קשיח.
חוות דעת:
היה מצוין! עזרא עשה עבודה מעולה והמחשב עובד שיגעון. אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב וולשטיין, ירושלים.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
שדרוג מחשב נייח iMac, הגדלת תכולת הזיכרון וניקויו.
חוות דעת:
הוא בסך הכל בסדר גמור, הבחור יודע על מה הוא מדבר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל שפירא, ירושלים.
אשרור: 03/11/2019
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
שידרוג וניקוי וירוסים במחשב נייד.
חוות דעת:
הוא מאד נחמד, הוא פתר את הבעיה רק חלקית והמחיר היה יקר לטעמי מעבר לזה הוא היה ישר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
מנחם ורחל בן מעש, ירושלים.
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת דל שכלל תיקון מסך ושידרוג מערכת הפעלה.
חוות דעת:
הכל עשר, הוא פשוט מעולה ונתן שירות מעל לגדר הרגיל. עדיין לא פגשתי טכנאי כזה מקצוען. הוא זיהה את הבעיה צ'יק צ'ק ולאחר מכן נתן את כל המענה בשביל הבעיה. שידרג את המחשב במהירות והיה מאה אחוז בזמינות ואמינות. לקח מחיר שלא קיבלתי במקום אחר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאן פורמן, מבשרת ציון.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 07/05/2018
תיאור השירות:
שדרוג מערכת הפעלה.
חוות דעת:
היה 100 אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל ד. ירושלים.
משוב: 14/06/2018
תיאור השירות:
ניסיון שחזור הארד דיסק, החלפת הארד דיסק ושידרוג מחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
בסדר גמור. אדיב, מקצועי ועשה מעל ומעבר. הוא ניסה כל מיני דברים כדי לעזור ופתר את הבעיה. הכל טוב ועשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ורדה שנרלר, ירושלים.
משוב: 08/05/2018
תיאור השירות:
תיקון של מחשב נייד, כלל הוספה של זיכרון פנימי, ניקוי ושידרוג ווינדוס.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 775 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כבר מילדות התחבר עזרא למחשבים והתחום שהתחיל כתחביב, הפך להיות מקצוע של ממש בימי האוניברסיטה (לפני כ-20 שנה).
עזרא מספר שאם לא היה טכנאי מחשבים, כנראה שהיה עובד סוציאלי. אתם בטח אומרים לעצמכם שמדובר בתחומים רחוקים, אבל קיים ביניהם מכנה משותף אחד והוא השאיפה לעזור לאנשים במצוקה.
סיפור משעשע שזכור לו במיוחד היה עם אדם שהגיע בעיניים דומעות למעבדה. מסתבר שאשתו שפכה מרק רותח על המקלדת של המחשב הנייד והוא היה זקוק למחשב בדחיפות. עזרא הכין כבר את הלקוח לנורא מכל אבל הבטיח לנסות לתקן. בזמן התיקון הלקוח עמד בצד וקרא פרקי תהילים. ותפילותיו נענו מכיוון שבתוך שעה קלה יצא הלקוח עם מחשב עובד.
אחרי יומיים שב הלקוח עם אותו המחשב, רק שהפעם נשפך עליו מיץ תפוזים.
אם עצרתם את נשימתכם ברגע זה, אז רק דעו לכם שלמחשב שלום .
עזרא הוא הבעלים של הסעק שלו כבר למעלה מ-10 שנים. הוא בעל תואר אוניברסיטאי במתמטיקה והוראה.
לדבריו, מה שמייחד אותו בתחום המחשבים היא העובדה שהוא אוהב לעבוד עם אנשים, אולי יותר ממה שהוא אוהב לעבוד עם טכנולוגיה: "אני תמיד משתדל להעניק ללקוחות שלי את אותו היחס שהיית רוצה שטכנאי ייתן לאימא שלי".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.