פירוק שלושה מזגנים והתקנת ארבעה מזגנים חדשים של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מעולה. נקי, מסודר ומקצועי. אני רוצה להוסיף ולשבח. ברח גז מאחד המזגנים. טלפון אחד,הגיע תוך יומים סידר, עבד נקי, יצא ולא ביקש דבר. לקח אחריות, הגיע מרחוק. כל הכבוד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדעון בצלאל, כליל.
משוב: 18/03/2018
תיאור השירות:
אספקת מזגן רגיל של חברת תדיראן והתקנתו.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא היה נחמד, עמד בזמנים ועשה עבודה טובה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארנון ורשסקי, בן עמי.
משוב: 24/07/2013
תיאור השירות:
התקנת מזגן 10A עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמנון רם, חיפה.
אשרור: 28/08/2025
משוב: 29/06/2025
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל לוינטנט, קרית ביאליק.
משוב: 28/08/2025
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי וניקוי מזגן עילי נוסף מחברת תדיראן.
חוות דעת:
השירות של אנטון היה מעולה, הוא בא אלי מהיום למחר, עשה עבודה טובה וגבה מחיר הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכה מ. קרית ביאליק.
משוב: 26/08/2025
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלנה מ. קרית מוצקין.
משוב: 26/08/2025
תיאור השירות:
בדיקת מזגן בשל נזילה.
חוות דעת:
בשל נזילה במזגן בבית הורי הזמנו את אנטון. הוא ביצע בדיוק את אותה הפעולה שאבי ביצע ולא ראה בעיה נוספת. ביקש שלא לקבל תשלום עד אשר הורי יאשרו שאכן הבעיה נפתרה. הורי סרבו ושילמו לו בכל זאת. לצערי הבעיה עדיין קיימת אך בעוצמה פחותה. בסדר, לשביעות רצוני!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
מוניק פ. חיפה.
משוב: 26/08/2025
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאוניד ברלין, קרית מוצקין.
משוב: 24/08/2025
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון נזילה במזגן מיני מרכזי בן 5 כוח סוס מתוצרת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מצוין! מאוד נהניתי ואהבתי לקבוע איתו, הוא ממוקד, מדויק ומאוד ברור בהסברים שלו. המחיר היה הוגן מאוד לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 363 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אנטון מספר כי הגיע לתחום מיזוג האוויר מתחום הנדסת האלקטרוניקה: "עבדתי בתחום האלקטרוניקה וחיפשתי דינמיות ועבודת שטח לכן החלטתי לפתוח עסק – אני יודע שבתחום מיזוג האוויר היה חסר מאוד החלק המקצועי ולכן זה התחום שבחרתי בו".
סיפור שזכור לו במיוחד ומתקשר לפן המקצועי היה כשהגיע ללקוח אחרי שזה עבר עשרות טכנאים שלא הצליחו לתקן לו תקלה קלה (פילטרים לא נקיים שהקפיצו את מפסק המתח). "הטכנאים שהגיעו ביקשו ממנו סכומים גבוהים ואף יעצו לו להחליף מזגן. כמובן שניקוי הפילטרים הוא במחיר של קריאת שירות בלבד, אבל הלקוח התעקש לשלם לי מחיר משולש על התיקון הזה..."
בעתיד שואף אנטון להגדיל על העסק ולהיכנס לתחום של מכירת מזגנים.
אנטון הוא הבעלים של "טוני סופר-קור" כבר 8 שנים. לפני כן עבד בחברות האלקטרוניקה הכי גדולות בארץ והוא בעל תואר של מהנדס אלקטרוניקה וחשמל.
תחומי התמחות:
:: התקנת מזגנים מיני מרכזי
:: מזגנים עיליים
:: התקנת מזגנים מרכזיים
:: פירוק מזגנים
ב"טוני סופר קור" המקצועיות היא חוד החנית: הצוות עובר בכל שנה את כל ההכשרות הנדרשות בתחום ואנטון אף מרצה במכללה על תחום האלקטרוניקה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.