יאמר לזכותו של טל שלאחר שלא הצליח לטפל בבעיה החזיר את עלות הביקור במסגרת גישור, לא מובן מאליו. ובהחלט מוערך ומכבד.
דירוגים:
כללי
10
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
בוצע גישור
| 20/11/2025
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 20/11/2025 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
במסגרת תהליך גישור, העסק ביצע נחזר כספי מלא.
פיצוי כספי בסך 290 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -18/11/2025
חוות דעת:
הטכנאי הגיע בזמן והיה סופר נחמד ואדיב, אבל המקצועיות והתוצאה פשוט גרועה. הוא טען שהגוף חימום לא תקין ויש להחליף אותו בעלות של יותר מאלף שקלים. לאחר שלא הסכמנו, הזמנו טכנאי נוסף שתיקן בורג שגרם לקצר ללא קשר לגוף חימום. כמובן שאין צורך להחליף אותו.