הזמנו את סורן לחיבור תנור גז. הוא הגיע בזמן, היה זמין ושירותי. הוא חיבר את התנור אך ציין שהברז סגור וצריך לפנות לחברת הגז לפתיחתו. הוא כן ציין שהגז שמותקן אצלנו אינו נגיש - אבל לא הסביר את המשמעות של זה - כלומר לא ציין שזה לא בטיחותי ולא תקין ולכן לא אסור להשתמש בגז במצב הזה. לאחר שהגיע טכנאי מחברת הגז, התברר שהחיבור אינו בטיחותי, ולכן לא ניתן היה לפתוח את הגז. מאחר שהוא כבר היה במקום, הוא ביצע את התיקון הנדרש – ורק אז הבנו ממנו שהטכנאי הראשון היה יכול ואמור לבצע זאת בעצמו. לא פנינו לסורן בעניין, כי בשלב הזה הבעיה כבר טופלה, אך בסופו של דבר נאלצנו לשלם פעמיים על עבודה שהייתה אמורה להתבצע כראוי מלכתחילה.