דודו הגיע להחליף לי את הדוד, לאחר שסיים את העבודה, הבעיה לא נפתרה והמים החמים עדיין לא החזיקו מעמד למשך יותר מכמה דקות. קראתי לו שיבוא בחזרה, העובדים שלו הגיעו, אמרו שהתרמוסטט לא היה מספיק גבוה, גם כשהם שינו את הגובה שלו עדיין התקלה נשארה. דודו הגיע אליי מאז כמה פעמים, הוא אמר שהכל תקין, הוא היה הגון איתי מאוד ואמר שאם בעל מקצוע אחר יתרשם שיש תקלה הוא יבוא לקראתי במחיר. לאחר כמה חודשים, שכנים נוספים בבניין החלו להתלונן על כך שהמים החמים לא מחזיקים יותר מכמה דקות. איש מוועד הבית הזמין טכנאי, שעלה לגג וגילה שהשתבש או שנעשה שינוי בכרטיס החכם של המשאבה. הוא החליף או תיקן את הכרטיס ומאז יש מים חמים בשפע (לפחות בקיץ. עדיין לא יודעת איך יהיה בחורף). השאלה נשארת - איך השתבש הכרטיס החכם? האם זה קרה בזמן העבודה של דודו בגג?
דירוגים:
כללי
8
איכות
-
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -28/04/2025
חוות דעת:
דודו הגיע להחליף לי את הדוד, לאחר שסיים את העבודה, הבעיה לא נפתרה והמים החמים עדיין לא החזיקו מעמד למשך יותר מכמה דקות.
קראתי לו שיבוא בחזרה, העובדים שלו הגיעו, אמרו שהתרמוסטט לא היה מספיק גבוה, גם כשהם שינו את הגובה שלו עדיין התקלה נשארה. דודו הגיע אליי מאז כמה פעמים, הוא אמר שהכל תקין, הוא היה הגון איתי מאוד ואמר שאם בעל מקצוע אחר יתרשם שיש תקלה הוא יבוא לקראתי במחיר.