הגישור בוצע בתאריך 09/10/2023 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
הוחזר ללקוח 350 ש"ח בתהליך גישור דרך מידרג.
פיצוי כספי בסך 350 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -10/09/2023
חוות דעת:
לא היה חשמל בדירה. לא מצא בעיה בלוח החשמל והפנה אותנו להזמין חשמלאי של חברת החשמל שיבדוק למה החשמל לא זורם ללוח החשמל.
כאשר החשמלאי של חברת החשמל בא, אז הראה שיש פשוט מתג מתחת למונה חשמל שצריך להרים וחזר החשמל - לא הייתה שום תקלה. קצת מעצבן שחשמלאי מורשה לא ידע/ ראה. לא מרוצה. נאלצתי להמתין לחשמלאי של חברת החשמל, כאשר היה פשוט מתג בצד שניתן היה להרימו - הייתי מצפה שחשמלאי ידע דברים כאלה
דירוגים:
כללי
3
איכות
3
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
תגובת העסק:
מצטער לשמוע על החוויה הלא נעימה. אנחנו השתדלנו ונמשיך להשתדל לתת שירות מהיר ומקצועי.